• Ad
  • המכונית הראשונה שבנויה על הפלטפורמה החשמלית המודולרית של קבוצת פולקסווגן נבחנה על-ידי פרויקט הבטיחות החשוב בעולם וקיבלה "תוצאות טובות בכל תחומי המבחנים"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פרויקט Euro NCAP פרסם היום את תוצאות מבחני הריסוק והבטיחות למכונית החשמלית הטהורה הראשונה של קבוצת פולקסווגן שבנויה על פלטפורמת MEB – פולקסווגן ID.3. כצפוי, המכונית קיבלה דירוג של חמישה כוכבים.

     

     

    בהודעה לעיתונות שפרסמו אנשי Euro NCAP הם מספרים שהמכונית קיבלה "תוצאות טובות בכל תחומי המבחנים", והם משבחים בעיקר את מערך מערכות הסיוע לנהג שנועד למנוע תאונות מלכתחילה.

    מזכ"ל Euro NCAP, מיכאל ואן רטינגן, מצוטט בהודעה כשאמר ש"ID.3 מייצגת את כיוון ההתקדמות של ענף הרכב בשנים האחרונות. משבר האקלים מחייב את כולנו להסתגל לעתיד נקי יותר, ומכוניות חשמליות יהפכו לנורמה בשנים הבאות. Euro NCAP תמשיך להבטיח שהצלת כדור הארץ לא תבוא על חשבון הבטיחות, ואני שמח לראות שפולקסווגן ID.3 לא מתפשרת בעניין זה".

    במבחן עצמו קיבלה ID.3 ציון של 87% בהגנה על הנהג והנוסע לצידו, 89% בהגנה על ילדים שמרוסנים בהתקן ריסון מקורי (מושב בטיחות), ו-71% בהגנה על הולכי רגל. מערכות הבטיחות המקוריות של המכונית נבחנו בסדרת המבחנים החדשה של הפרויקט וקיבלו ציון של 88%.

     

     

    אנשי Euro NCAP העריכו בחודשים האחרונים את הגרסה ההיברידית-נטענת של טויוטה RAV4 ומצאו שגם לה מגיע ציון מרבי של 5 כוכבים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.