• Ad
  • טויוטה קאמרי לאחר מתיחת פנים בנסיעה
    בעקבות הוזלת מחיר קאמרי הייבריד של 'יוניון מוטורס', יבואנית טויוטה הרשמית, גם 'אלבר' היבואנית המקבילה מודיעה על הוזלת הדגם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בתחילת החודש הודיעה יבואנית טויוטה הרשמית, 'יוניון מוטורס', על הוזלה משמעותית במחירה של קאמרי הייבריד: מ-240,000 שקלים ל-195,000 שקלים. הוזלת מחיר זו הושגה בזכות דרוג המכונית בקבוצה 2 בחישוב המס הירוק במקום דרגה 3 בעבר. בעקבות ההוזלה הודיעה היבואנית המקבילה, חברת 'אלבר', על הוזלה קאמרי הייבריד המיובאת על ידה. המחיר החדש: 175,000 שקלים – הוזלה של 10,000 שקלים.

    בשמונת חודשי הפעילות של אלבר כיבואנית מקבילה, נהנתה החברה מדרוג טויוטה קאמרי הייבריד בקבוצה 2 בחישובי המס הירוק. עובדה זו יצרה עיוות בשוק הישראלי שכן אותה קאמרי (עם מידת צמיגים צרה יותר) יובאה על ידי היבואנית הרשמית ודורגה בקבוצה 3. הפרש המיסוי בין הקבוצות גדול למדי היות ובדרגת זיהום 2 אחוז המיסוי עומד על 30% מס ואילו דרגת מיסוי 3 כוללת חישוב מס של 92% מס והפחתה של 15,000 שקלים.

    מההתחלה ניסתה היבואנית הרשמית לתקן את העיוות: "אחת מבינינו תצטרך להתאים את המחיר.” אמר לנו רן דנאי, מנכ”ל יוניון מוטורס, בהשקת יאריס המחודשת בספטמבר 2014, ולפני כחודש העיוות הגיע לסיומו. פער המחיר בין קאמרי הייבריד ביבוא רשמי לבין יבוא מקביל עמד על 10,000 שקלים לטובת היבוא המקביל ונבע בעיקר בגלל רמת אבזור נמוכה יותר של המכונית ביבוא מקביל.

    אבל שוק הרכב בתקופה האחרונה מאוד תחרותי ובעקבות המהלך של היבואנית הרשמית הוזילה היבואנית המקבילה את מחיר הדגם ב-10,000 שקלים ל-175,000 שקלים. כך שכעת קיים פער של 20,000 בין היבואנית הרשמית לזו המקבילה.

    משיחה שבצענו עם אלבר עולה שלפחות הדגמים שנמצאים במלאי כרגע הם מהדגם טרום מתיחת הפנים ויוצעו במחיר מעט גבוה יותר היות והם כבר כוללים איתורן בעלות של 4,900 שקלים. לא כל חברות הביטוח דורשות התקנת איתורן עבור קאמרי הייבירד כך שאין חובה בהתקנת המערכת.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    גם אלבר מוזילה את מחיר טויוטה קאמרי הייבריד

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.