• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    בראיון שהעניק בסוף השבוע אוליבר זיפס, מנכ"ל ב.מ.וו, לעיתון הגרמני Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, הוא אמר, בין השאר, שיצרנית הרכב הבווארית מעוניינת לגייס שותפות נוספות למיזם שירותי הניידות המאוחד שהיא מנהלת עם יצרנית הרכב המתחרה דיימלר-בנץ (מרצדס).

     

     

    לפני כשנה וחצי הכריזו שתי יצרניות הפרימיום המובילות על איחוד כוחות בתחום התחבורה המשתפת, ועל הקמת חברה שמאחדת בתוכה את הפעילויות של Car2Go של מרצדס עם עם DriveNow, ParkNow ו- ChargeNow של ב.מ.וו.

    Car2Go (הגרמנית, שום קשר לזאת הישראלית) הוקמה בשנת 2008 לצורך הפעלת כלי רכב שיתופיים, ומאז 2010 הרחיבה את הפעילות שלה ל-25 ערים בארה"ב, גרמניה, קנדה, הולנד, איטליה, ספרד וסין. ב.מ.וו. הקימה את DriveNow בשנת 2011 כחברת השכרה לזמן קצרצר, ופעילותה העיקרית בוצעה במינכן, ברלין וב-13 ערים נוספות בגרמניה, בריטניה, איטליה, אוסטריה, בלגיה, דנמרק, פינלנד ופורטוגל. ב.מ.וו. הפעילה גם שירותי חניה וטעינה, וצי הרכב המשותף של שתי החברות כלל, נכון ליום האיחוד, מעט יותר מ-20,000 מכוניות, כשלושה רבעים מהן מדגמי מרצדס וסמארט.

     

     

    לכל אחת משתי השותפות המקוריות יש כיום 50 אחוזים במיזם המשותף שמתפעל "שירותי ניידות", בעיקר "השכרת מכוניות לזמן קצרצר", ולפני כחודשיים פורסמה בגרמניה ידיעה לפיה אאודי מעוניינת להצטרף לברית הזאת – במקביל לכך ששלוש החברות שותפות במיזם HERE, אשר מפתח שירותי מיפוי ואינטגרציה של שירותי ניידות. בחודש יוני השנה הכריזה פולקסווגן על הקמת מיזם חדש בשם WeShare אשר בדומה לאלה של מרצדס וב.מ.וו. יבצע "השכרה קצרצרה" של מכוניות, אם כי על טהרת הרכב החשמלי. בשלב ראשון הושק השירות בברלין, עם כ-1,000 מכוניות חשמליות טהורות מדגם 'גולף', ובעתיד הלא רחוק יצטרפו אליהן מכוניות חשמליות חדישות מדגם פולקסווגן ID3.

    בראיון לעיתון הגרמני אמר זיפס ש"אנחנו מבקשים לקדם בברכה שותפים נוספים למיזם הזה, שיש בו פוטנציאל עתידי גדול, בין השאר מכיוון שגם הלקוחות שלנו דורשים אפשרויות בחירה מרובות". זיפס אמר גם שהחברות מעוניינות לצרף לחברה המאוחדת שלהם גם משקיעים פיננסיים.

    אגב, באותו ראיון אמר זיפס שב.מ.וו. לא מתכוונת להפסיק לייצר את i3 החשמלית שלה, אשר לדבריו הינה לא רק מכונית מבוקשת אלא גם סוג של אייקון, ושבשלב כזה או אחר הוא מעוניין שב.מ.וו. תעבור בהיקף המכירות שלה את מרצדס, אם כי לא נקבע יעד של זמן לכוונה הזאת. "כמובן שמותג כמו ב.מ.וו. חייב להיות מספר 1, אבל נפח מכירות הוא לא קנה המידה היחיד שלנו", הוא אמר.

    The post ב.מ.וו. ומרצדס מחפשות שותפות לתחבורה חכמה appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו. ומרצדס מחפשות שותפות לתחבורה חכמה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.