• Ad
  • על בסיס שדרוג של פלטפורמת MFA תציג השבוע מרצדס את הדור הרביעי של מכונית הכניסה שלה לעולם היוקרה. העיצוב תואם את שאר המשפחה, המרחב הפנימי שופר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ביום שישי הקרוב, כחודש לפני פתיחת תערוכת ז'נבה, תחשוף מרצדס באמסטרדם את הדור הרביעי של A קלאס החדשה. בינתיים, כדרכן של רוב יצרניות הרכב בימינו, היא מספקת לנו הצצה ראשונה שממנה אפשר להתרשם שהמכונית קיבלה פרצוף דומה לזה של CLS אשר נחשפה לפני כחודשיים בתערוכת לוס אנג'לס.

     

     

    A קלאס החדשה חולקת את פלטפורמת MFA המודולרית, לאחר שזו עברה שדרוג, עם CLA, והיא תיוצר במרכבי סדאן והאצ'בק, אם כי לא בטוח שהסדאן תוצג כבר כעת. על אף שמדובר במכונית הפחות יקרה של מותג היוקרה הגרמני A-Class קיבלה עיצוב פנים מודרני ויוקרתי, ככל שאפשר להתרשם מתמונות ריגול שפורסמו במהלך השנה שחלפה, עם חומרים באיכות גבוהה, תאורת אווירה, ומערכת מולטימדיה מתקדמת.

    המאפיין הבודד המרשים ביותר בקוקפיט של המכונית החדשה הוא מה שבמרצדס מכנים MBUX – וזהו ממשק מולטימדיה ואינפוטיינמנט חדש ומרשים שאותו הציגה החברה ב-9 בינואר השנה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES בלאס וגאס.

     

     

    העיצוב החיצוני – ככל שאפשר להתרשם מאותן תמונות ריגול – מודרני ונעים גם הוא, ועל אף שאת מלוא הדרו נראה רק ב-2 בפברואר אפשר לומר כבר כעת שהוא לא יפיל אותנו מן הרגליים, אלא ייראה כהמשך טבעי לקו העיצובי נוכחי של החברה משטוטגארט. על אף שהפלטפורמה רק "שודרגה", מקורות במרצדס מבטיחים שיפור ל"אריזה" אשר אמור להשפיע לטובה על מרחב הפנים, והכל כדי להתמודד בהצלחה עם הדור הנוכחי של ב.מ.וו. מסדרה 1.

    הדיבור הרשמי של מרצדס, בינתיים, הוא על מכונית ש"מבשרת את הדור החדש של מכוניות קומפקטיות…(אשר) שומרת על האופי הצעיר והדינמי שלה אך גם גדולה ונוחה יותר מתמיד".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בסוף השבוע: מרצדס תציג את A קלאס החדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.