• Ad
  • בחזרה למחסן על גלגלים: גרסת מחווה מרהיבה לסיטרואן H ואן

    סדנה איטלקית המתמחה בייצור גרסאות מחווה החליטה "ללכוד את נשמתו של הרכב האייקוני ולהעניק לה פרשנות מודרנית באמצעות חליפת פיברגלס נוסטלגית"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    המחסן המתניע של סיטרואן חוזר! 70 שנה לאחר שה-H ואן הוצג ב-1947, סדנה איטלקית המתמחה בייצור גרסאות מחווה לרכבים נוסטלגיים משיקה מהדורה מוגבלת של המסחרית האייקונית.
    ה-H ואן נולד לאחר מלחמת העולם השנייה לנוכח הצורך בכלי רכב זולים, פשוטים ושימושיים.
    המראה הרבוע והשימוש במשטחי פח גלי הסוג ששימש למחסנים יצרו את הרושם כי מדובר במשהו שנפח מקומי הרכיב לבד בסדנתו, אך מתחת לעיצוב הבנאלי הסתתר תכנון גאוני של רכב מודרני יחסית לזמנו בתצורת מרכב אחוד ללא שלדה נפרדת עם הנעה קדמית, מתלים נפרדים לכל הגלגלים ורצפת הטענה שטוחה לחלוטין.
    משטחי הפח הגלי, אגב, יצרו חוזק מבני רב ואפשרו הפחתת משקל תוך שמירה על חלל מטען גדול במיוחד.
    ה-H ואן יוצר במספר תצורות מרכב – מסחרי סגור, גרסת 4 דלתות, גרסת קבינה לבודד עם ארגז פתוח ועוד.
    ה-H יוצר במשך 34 שנים ברציפות עד שנת 1981 ובסך הכל נמכרו קרוב לחצי מיליון יחידות ממנו.


    אמנם לא מדובר בוואן שהפך לאייקון כמו הטרנספורטר הראשון של פולקסווגן (שהיה, אגב, פחות מתקדם ושימושי מה-H ואן), אבל צורתו הלא שגרתית ופשטות מכלוליו הפכה אותו לחביב על לא מעט אספני רכב.
    המעצבים דייוויד אובנדורפר ופבריצ'יו קסלאני מסדנת FC Automobili האיטלקית החליטו, כאמור, להחזיר את הרכב הייחודי לחיים 70 שנה לאחר השקתו ו-36 שנים לאחר שהאקזמפלר האחרון ירד מפסי הייצור ותכננו גרסת הומאז' מודרנית לוואן המיתולוגי בעזרת ערכת בודי קיט שהם עיצבו לאחד מניניו של ה-H ואן, הסיטרואן ג'אמפר המודרני.


    הערכה כוללת חיפוי פיברגלאס מלא לכל משטחי המרכב המודרני המעניק לג'אמפר את אותו מראה מיוחד של פח גלי וחזית רבועה אשר יוצרים קישור עיצובי ברור ל-H המיתולוגי.
    המעצב אובנדורפר מבהיר: "לא התכוונו להעתיק את ה-H המקורי, אלא ללכוד את נשמתו של הרכב האייקוני ולהעניק לה פרשנות מודרנית באמצעות חליפת פיברגלס נוסטלגית".

    זו אינה הפעם הראשונה בה סדנת FC מייצרת ערכות בודי קיט בסגנון רטרו לרכבים מודרניים ובין היתר ניתן לציין גרסאות לרנו 4, פיאט 600, פיאט 127, פולקסווגן טרנספורטר הראשונה וגם גרסת קופה ל-500 המודרנית.
    מאחר שמדובר בגרסה החוגגת 70 שנה לוואן האייקוני, ייוצרו 70 אקזמפלרים לא ערכת הבודי קיט המלאה וללקוחות תינתנה אפשרויות שונות להתאמה אישית.


  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.