• Ad
  • אקזוטיקה בארץ הקודש: האבנטדור של למבורגיני עשתה עליה

    עודד שריקי, הקבלן וחובב הרכב מנתיבות, החליט שלא להמתין עד שרכבי למבורגיני יגיעו לארץ ביבוא סדיר ופינק את עצמו במהדורה מיוחדת של הדגם הבכיר של יצרנית האקזוטיקה מסנטה אגתה. עניין פעוט של 4-5 מיליון שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    lambo 5455לבד מהכבאי המעופף, הסופרטנקר, בסוף השבוע נחת בנתב"ג עוד כלי ממש לא שגרתי ולוהט במיוחד. במקביל לאין סוף צילומים של שריפות, קבוצות הווטסאפ ועמודי הפייסבוק של חובבי הרכב הוצפו בימים האחרונים בתמונות של למבורגיני אבנטדור לבנה שנפרקה ממטוס תובלה בנתב"ג.
    בתחילה היו מי שסברו שמדובר במטען שהוצא לשאוף קצת מאוויר ארץ הקודש בעצירת ביניים והחלפת מטוסים בדרך ליעדו הסופי, ככל הנראה באחת ממדינות המפרץ, אך ככל שחלפו השעות הפרטים החלו להצטבר ובהמשך גם התמונות והסרטונים של הרכב בדרכו לבעליו החדשים – הקבלן עודד שריקי מנתיבות.

    על פי הדיווחים, שריקי, חובב רכב מושבע, מחזיק אוסף של (בין היתר) כמה רכבי פרארי, פורשה, אסטון מרטין וגם שתי מכוניות רולס רויס חדשות היחידות בישראל.
    בשלב זה מדובר בלמבורגיני החדשה (לא אספנותׂ) היחידה בישראל ומשום שאין כרגע בארץ יבואן או מוסך מורשה לטפל ברכב, כמו במקרה של הרולס רויסים, על מנת לקבל אישור יבוא שריקי היה צריך לחתום על התחייבות להטיס לארץ מכונאים מוסמכים לצורך טיפול ותיקונים ברכב.

    עוד ב-TheCar:
    צפו: מה קורה כשלמבורגיני נרטבת
    מקלארן מאשרת: בקרוב יורשת ל-F1 האגדית
    ב.מ.וו מורידה את הכפפות? הדור הבא של ה-i8 עם יותר מ-750 כ"ס

    lambo 4443

    lambo 465האבנטדור הוצגה ב-2011 והיא המכונית הבכירה בייצור סדרתי של למבורגיני.
    מעבר למראה הסופר עוצמתי, אשר לדעת רבים הוא המרשים ביותר של החברה מאז הקונטש האגדית, גם מתחת למעטפת השור הזועם מסנטה אגתה מעורר השתאות עם שלדת סיבי פחמן, מנוע וי 12 אטמוספרי בנפח 6.5 ליטרים המפיק 700 כ"ס ומומנט של כ-70 קג"מ, תיבת הילוכים רובוטית עם 7 הילוכים, הנעה כפולה עם דיפרנציאלים מוגבלי החלקה, מערכת בלימה קרמית ומערכת ספוילרים ודיפיוזרים אקטיבית המיועדת להעניק למכונית כוח הצמדה מרבי בעת נסיעה במהירויות גבוהות.
    הביצועים, כפי שאתם בוודאי יכולים לנחש, מרשימים מאוד עם מהירות תלת ספרתית שנרשמת בתוך 2.9 שניות, 200 קמ"ש בתוך 8.9 שניות ומהירות מרבית של 350 קמ"ש.

    lambo 2על פי הדיווחים האבנטדור שנחתה אתמול בוילה נמפוארת של שריקי בנתיבות היא מגרסת "פירלי אדישן" שהושקה ב-2014 לציון יובל שנים של שיתוף פעולה בין יצרנית הרכבים האקזוטית לחברת הצמיגים האיטלקית וכוללת צביעה דו גוונית עם מרכב בגוון לבן מט עד קו המותניים וקורות צד וגג בשחור מבריק.
    כמו כן, הרכב כולל גם פסי עיטור אדומים בקווי המתאר של הגג, מסביב לכונסי האוויר בחזית ולגלגלים האחוריים וחישוקים שחורים בעיצוב ייחודי עליהם נעולי, כצפוי, צמיגים מתוצרת פירלי.
    בקוקפיט ניתן לפגוש כסאות עם ריפוד אלקנטרה, תיפורים אדומים ורקמות של הלוגאים של למבורגיני ופירלי.

    המחיר של האבנטדור פירלי אדישן מעבר לים עומד על קצת יותר מ-400 אלף דולרים ובצירוף מיסים יש להעריך שהקבלן הישראלי שמקפיד לחוגג את מנעמי החיים נאלץ להיפרד מקצת יותר ממיליון דולר (כ-4 עד 5 מיליון שקלים) כדי לגייר את השור האיטלקי ולהצמיד לאחוריו מספר רישוי ישראלי.
    ללא ספק מדובר בהמון כסף, אבל גם בסכום נמוך משמעותית ממה שפורסם בפוסטים שונים ברשת.

     

    lambo44556

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.