• Ad
  • אחרי שכבר התרגלנו לכך שרבים מלקוחות למבורגיני, שיכולים להרשות לעצמם מכונית-על מאד יקרה, מטביעים את חותמם באמצעות צבעים "יוצאי דופן" או סתם משונים, גילינו אחד שהלך עוד יותר רחוק והשיג גרפיטי של "קפטן אמריקה" אשר נחשף רק כשהמכונית רטובה. חייבים להודות שזה נראה טוב
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי שכבר התרגלנו לכך שרבים מלקוחות למבורגיני, שיכולים להרשות לעצמם מכונית-על מאד יקרה, מטביעים את חותמם באמצעות צבעים "יוצאי דופן" או סתם משונים, גילינו אחד שהלך עוד יותר רחוק והשיג גרפיטי של "קפטן אמריקה" אשר נחשף רק כשהמכונית רטובה. חייבים להודות שזה נראה טוב

    אפשר להבין אנשים שמוסיפים נגיעות אישיות כדי לבדל את המשפחומטית המשמימה שלהם מן ההמון, ואפילו את בעליהם של רכבי שטח או ספורט שמשדרגים את מראה הרכב שלהם כדי להפוך אותו לכלי מכוון מטרה וקרבי.
    קצת יותר קשה להבין את מי שקונה יצירות אמנות על גלגלים, מפרארי ועד למבורגיני, והורס את העיצוב הנהדר שלהן עם גימיקים סרי טעם – החל בציפוי זהב נוצץ ועד להוספת אין ספור לדים מכל עבר אשר הופכים את המכונית מדוגמניות על ל'פרחה' מתלהבת.

    אז אומרים שהלקוח תמיד צודק, ואם כך נראה החלום הרטוב של אנשים שיכולים להרשות לעצמם לרכוש מכוניות יקרות שכאלה, מי אנחנו שנמתח ביקורת?

    את הלמבורגיני בתמונות שלפניכם רכש מיליונר דוט.קום אחד, כנראה אחרי האקזיט הראשון שלו, וכיאה לגיק אמיתי הוא החליט להנציח על מכונית הספורט האיטלקית את אהבתו ארוכת השנים לקומיקס ולגיבורי על.

    לצורך זה הוא הפקיד את ה'גיארדו' שלו בידיו האמונות של אמן הגרפיטי הגרמני רנה טורק (Turrek), אשר הפך את מכונית העל שלו למחווה מתגלגלת לגיבור העל האהוב עליו – קפטן אמריקה.

     

    למבורגיני קפטן אמריקה

     

    כדי לשמר את המראה הקלאסי של הלמבו השתמש טורק בטכניקת צביעה מיוחדת: בתנאים רגילים נראית הלמבורגיני סטנדרטית לחלוטין וצבועה בשחור. אך ברגע שהיא נרטבת, בין אם באופן מכוון ובין אם בנהיגה בגשם, נעלם הצבע השחור ונחשפת במקומו עבודת גרפיטי מרשימה, עם דיוקנו של קפטן אמריקה על מכסה המנוע וצבעי דגל אמריקה בחלקה האחורי של הצדודית.

     

    למבורגיני קפטן אמריקה

     

    לא מדובר, כמובן, בצבע שחור שנמס במים אלא בפטנט ייחודי ששב להסתיר את עבודת הגרפיטי המרשימה ברגע שבו המכונית מתייבשת.

     

    למבורגיני קפטן אמריקה

     

    חייבים להודות שהתוצאה נראית לגמרי לא רע, אם כי אנחנו נמשיך להעדיף את הלמבורגיני שלנו בצבע קלאסי של מכונית-על שכמותה, רצוי אדום או צהוב אם אפשר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: מה קורה כשלמבורגיני נרטבת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.