• Ad
  • אינפיניטי Q50: דגם חדש וגרסה מחושמלת

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אינפיניטי מכריזה על שיווק גרסה היברידית ל-Q50

    מותג היוקרה של ניסאן, אינפיניטי, הציג דגם חדש ל-G37, המשפחתית הגדולה שלו, ב-2013; שינויים בבסיס – רצפה, מנועים והנעה אחורית – לא נרשמו. עם זאת, המרכב גדל משמעותית ועיצוב מחודש ואגרסיבי, כמו ב-M הגדולה יותר, הקנה לדגם החדש נוכחות, תכונה שאותה לא הכיר עד אז. סביבת הנהג תוכננה מחדש ואיכות החומרים שופרה. בתחילת 2014 שנתה אינפיניטי את סימול הדגמים שלה וכך הפך G37 ל-Q50 (ו-M נקראת Q70).

    גרסה מאוד מתקדמת

    בימים אלה חשפה אינפיניטי בישראל את הגרסה ההיברידית של Q50, המהווה גם נושאת טכנולוגיה מכובדת למדי. מעבר לתכונות וותיקות של הדגם, כמו מנוע V6 בנפח 3.7 ליטר שמאוד אוהב סל"ד מאוד גבוה (306 כ"ס ב-6800 סל"ד; 35.6 קג"מ ב-5000 סל"ד), בסיס גלגלים ארוך מאוד בסגמנט (285 ס"מ), תיבה אוטומטית עם שבעה הילוכים והנעה אחורית, יש בגרסה זאת חידושים מעניינים.

    מערכת ההיגוי החשמלי מגיבה לבעיות יציבות בנהיגה מהסוג הנגרם על-ידי שינויי זווית בתשתית, רוחות או פגיעה בעצמים כמו מדרכה. המערכת מצוידת בשלושה מנועי סרבו השולטים בהגה ומתקנים כאמור בעיות. מערכת מכנית קיימת כגיבוי. המערכת מגיבה גם למהירות ומשנה את משקל ההגה בהתאם, החל מחנייה וגמור במהירות המרבית (250 קמ"ש). מערכת זאת מהווה בסיס גם לניטור פעיל של סטייה מנתיב; סטייה ללא איתות עשויה להיתקל בתיקון מונע מטעם המכונית.

    המנוע החשמלי (68 כ"ס, 27.5 קג"מ) מביא את ההספק המשולב ל-364 כ"ס ולמומנט כולל של 55.7 קג"מ, מה שמסדר ל-Q50 האצה ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות. צריכת הדלק המוצהרת נמוכה: 17 ק"מ לליטר ופליטת CO היא 139 גרם/ק"מ, לדרגת זיהום 5.

    בסוכנות הקרובה

    אינפיניטי Q50 בגרסת Electric Super Charge היא הראשונה מבין הדגמים החדשים של אינפיניטי המשווקת בישראל, מוצעת בשתי רמות גימור ומחירה החל מ-359,000 שקל. שאר הדגמים יגיעו לארץ במהלך השנה.

    אינפיניטי Q50 1 אינפיניטי Q50 2

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.