• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    חברת אינוביז הישראלית, אשר מפתחת חיישני LiDAR מתקדמים וזולים, תשתף פעולה עם חברת וורון (Vueron Technology) הדרום קוריאנית אשר מפתחת תוכנת זיהוי והבנת הסביבה במטרה להקים יחד פלטפורמת נהיגה אוטונומית מבוססת LiDAR.

     

    אינוביז תץשתף פעולה עם ורון הקוריאנית

     

    וורון היא בין החברות הבודדות בקוריאה שקיבלו היתר לניסויי נהיגה אוטונומית, ומאז ביצעה נסיעה אחת מתועדת, בת מאות בודדות של קילומטרים, של נהיגה אוטונומית בין הבירה סיאול לבין עיר הנמל החשובה בוסאן שבדרום המדינה. נסיעה זאת יכולה להיחשב לבדיחה ביחס למאות מיליוני הקילומטרים שגמא עד כה צי רכבי הניסוי של גוגל, למשל, אבל מה שמיוחד בה הוא שהיא בוצעה תוך שימוש בלעדי בחיישני לידאר (וכמובן עם נהג אנושי מאחורי ההגה לצורך בטיחות).

     

    נסיעה של וורון מסיאול לבוסאן בקוריאה

     

    וורון היא חברת טכנולוגיה צעירה, שהוקמה בשנת 2019, והצורך הדדי של שתי ספקיות המשנה האלה די מובן מאליו: אינוביז זקוקה לכמה שיותר לקוחות, בכל רמה, כדי לקדם את החיישן שלה, ואילו וורון זקוקה לחיישנים זולים ואמינים כדי לקדם את הטכנולוגייה שלה. שתי החברות עדיין סובלות מן הדימוי הבעייתי של חיישני ליידאר בתוך כלל "משפחת החיישנים" (שכוללת מצלמות, רדאר, ומספר סוגי אינפרא אדום). לדימוי השלילי של חיישני ליידאר אחראים מצד אחד מחירם הגבוה (לפחות עד שאינוביז נכנסה לתמונה), ומצד שני הזלזול המופגן של אילון מאסק בטכנולוגיה הזאת בעבר.

    יחד עם זאת, אם שיתוף הפעולה בין אינוביז לוורון יוכיח את עצמו, ושתי החברות יוכלו לספק פלטפורמה עם ביצועים טובים, מעט מגבלות ומחיר טוב – הרי שיכולה להתקיים פריצת דרך שתסייע לטכנולוגיה בכלל ולשיפור היכולות של מערכות ADAS בפרט.

    אינוביז נרשמה לא מכבר למסחר בבורסה בניו יורק באמצעות מיזוג 'ספאק', מה שמילא את קופתה ומאפשר לה מרווח נשימה, ועוד קודם לכן זכתה באהדה רבה של משקיעים חשובים מעולמות האוטו-טק, בהם זוהר זיסאפל, דלק מוטורס, מגנה, דלפי, סופטבנק, סאמסונג ועוד.

     

    The post אינוביז הישראלית תבנה פלטפורמת נהיגה אוטונומית עם Vueron Tech  הקוריאנית appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אינוביז הישראלית תבנה פלטפורמת נהיגה אוטונומית עם Vueron Tech  הקוריאנית

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.