Ad
סקודה פאביה סקיצה

קדימון ראשון לסקודה פאביה 2014

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

סקיצה ראשונה של פאביה מתארת מכונית רחבה ונמוכה יותר. בסקודה מבטיחים מכונית צעירה עם אפשרויות לקסטומיזציה

סקודה פרסמה היום (ה') סקיצה ראשונה כ'טיזר' לקראת הצגתה הרשמית של פאביה החדשה, אשר תושק בתערוכת פריז באוקטובר.

בניגוד לתקוות המוקדמות פאביה החדשה כנראה שלא תהיה מבוססת על פלטפורמה חדשה, גרסה מקוצרת של פלטפורמת MQB שעליה בנויה משפחת הגולף, אלא על שדרוג של פלטפורמת הפולו הנוכחית (PQ25), וזאת, בין השאר, כדי להוזיל את עלויות הפיתוח והייצור שלה.

אם זה באמת יהיה המצב החסרון, כמובן, יהיה שפאביה לא תהנה מהפחתת המשקל שמאפיינת רבות מן המתחרות בה, למשל רנו קליאו (שעברה דיאטה של כ-100 ק"ג משמעותיים).

גם המתלים, במקרה זה, יהיו מק-פרסון מלפנים וזרוע נגררת מאחור, במקום מתלה רב-חיבורי מתקדם.
עם זאת, אנשי סקודה מבטיחים "מכונית עירונית קטנה, צעירה ותוססת", אשר "נושאת את הגנים של סקודה", כלומר גודל חיצוני ומרחב פנימי גדולים יחסית לקטגוריה.

פאביה החדשה תהיה רחבה בתשעה סנטימטרים מן המכונית היוצאת, וזה הפרש גדול מאד למימד הרוחב, גם בסיס הגלגלים גדל מאד, אך היא תהיה נמוכה בכ-3 ס"מ, מה שמבטיח פרופורציות דינמיות וספורטיביות למדי יחסית למבנה הקופסתי של המכונית היוצאת. עם זאת, סביר גם שמרחב הראש ייפגע.

אנשי סקודה מבטחים גם "עיצוב פנים ורסטילי עם אופציות אינדבידואליות לקסטומיזציה", ולמרות שהדברים מדברים בעד עצמם, כנראה שכל אחד יצטרך לדמיין בעצמו במה דברים אמורים – לפחות עד שנראה את המכונית עצמה.

מקורות מקורבים לסקודה מדווחים על שדרוג משמעותי של סביבת הנהג שיכלול גם מסך מגע גדול (אם כי אולי רק בגרסאות איבזור יקרות), הפחתה גדולה במשקל, ועל תא מטען גדול במיוחד, שיהיה הגדול ביותר בקטגוריה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad