Ad

פורד מציגה מתיחת פנים לקוגה

הוספת מערכות סיוע לנהג ומערכת מולטימדיה חדשה עומדים במרכזה של מתיחת פנים די מינורית לקרוס-אובר הקומפקטי של פורד. האם 'קוגה' תצליח לתת בישראל תשובה לקיה ספורטאז' ויונדאי טוסון החדשים?
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אנשי פורד חשפו אמש בברצלונה, לקראת ההשקה הרשמית בתערוכת ז'נבה בעוד פחות משבועיים, את מתיחת הפנים של 'קוגה' – הקרוס-אובר הקומפקטי של החברה אשר מבוסס על פלטפורמת ה'פוקוס', ואשר נמכר באמריקה תחת השם 'אסקייפ'.

 

מתיחת פנים פורד קוגה 2016 - 003

 

קוגה הנוכחי הוצג כבר לפני כמעט ארבע שנים אבל בפורד כנראה מאמינים שהעיצוב שלו מספיק חזק כדי להתמודד עם התחרות. עובדה: לפחות מבחינה עיצובית מדובר במתיחת פנים מינורית בלבד.

עיקר העדכון הויזואלי הוא בחרטום, אשר מעוצב בהתאם לסגנון המשפחתי של פורד – בדומה ל'אדג" החדש ול'אקוספורט' הקטן.
החרטום העדכני מאופיין ביחידות תאורה חדשות ורבועות יותר, ובשבכה בעלת תצורה משושה, גדולה ובולטת יותר.

 

Ford Unveils Advanced, Sporty and Efficient New Kuga SUV with SY

 

בסביבת הנהג עודכנו הקונסולה המרכזית ומתגי תפעול שונים, ואילו בשורה חשובה בהרבה היא הטמעתה של מערכת מולטימדיה חדשה של פורד, שמכונה על ידם 'Sync 3' ומותאמת לממשקים החדשים של גוגל ואפל.

 

Ford Unveils Advanced, Sporty and Efficient New Kuga SUV with SY

 

אנשי פורד מבטיחים גם שיפור של איכות החומרים ושל רמת בידוד הרעשים, שאמורים כמובן לתרום את חלקם לשיפור תחושת האיכות.

גם הבטיחות יצאה נשכרת עם העדכון של היצע מערכות הסיוע לנהג, בהן התרעת התנגשות שכוללת בלימה עצמאית במהירויות עירוניות, זיהוי תנועה חוצה מאחור ומערכת חניה עצמאית – כל אלה יוצעו, כמובן, כאופציה.

כמו אצל שברולט, גם בפורד מציעים מעתה עם קוגה מפתח התנעה ייעודי עבור נהגים צעירים, שבאמצעותו יכולים ההורים לתכנת הגבלת מהירות, הגבלה על כניסת שיחות טלפון בעת הנהיגה וכן הגבלת עוצמת השמע המרבית של מערכת השמע.

היצע המנועים שודרג עם מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 1.5 ליטר שמספק 120 כ"ס, אבל שאר יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי: מנוע טרבו-בנזין מסדרת 'אקובוסט' בנפח 1.5 ליטר, אשר יוצע עם הספקים של 182 כ"ס לגרסת ההנעה הכפולה ו-150 כ"ס לגרסת ההנעה הקדמית.

אצלנו, בישראל, חלה הפסקה די ממושכת בשיווקה של 'קוגה', אולם הדגם הזה שב אלינו אך לפני כחודשיים בגרסת הנעה קדמית מוזלת. זו אפשרה ליבואנית, חברת דלק מוטורס, להציע את קוגה סוף סוף במחיר תחרותי אל מול גרסאות ה-2.0 ליטר של קרוס-אוברים קומפקטיים כמו קיה ספורטאז', מיצובישי אאוטלנדר וכמובן מאזדה CX5.

יש לקוות שגם לאחר מתיחת הפנים, ואולי גם עם תוספת אבזור בטיחותי, תצליח פורד להיות תחרותית מול המאבק המתחמם בין קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון החדשים לחלוטין.

 

Ford Unveils Advanced, Sporty and Efficient New Kuga SUV with SY

  • Ad
  • Ad
  • עוד באתר

    Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות