סוזוקי מביאה את מסורת השטח שלה אל שוק הקרוס-אוברים הקטנים. תתחרה בג'וק עם הנעה קדמית ועם הנעה כפולה, ותאפשר ללקוחות לבצע התאמה של צבעים ופרטי אבזור
סוזוקי פרסמה היום (ד') תמונה רשמית ראשונה, וסרטון וידאו, של ויטארה החדשה, אשר תושק בפני קהל בתערוכת פריז הקרובה, בתחילת אוקטובר.
סוזוקי בחרה לשמור על שם הדגם ויטארה, אשר משמש אותה כבר רבע מאה, למרות שבשלבים קודמים , בהם הציגה את דגם התצוגה שויטארה החדשה מעוצבת בדמותו, הוא כונה על ידה iV-4.
אבל אל תתנו לשם 'ויטארה' להטעות אתכם, ואל תתבלבלו בינו לבין 'גאנד-ויטארה' הקשוח באמת: ויטארה אמנם נראה קשוח מרוב מתחריו, אבל מיועד להתחרות בקטגוריית הג'וק, בעיקר בכלים כמו סובארו XV ובשברולט טראקס.
באירופה תוצע ויטארה החדשה עם מנוע דיזל ומנוע בנזין, אלינו יגיע בוודאות מנוע הבנזין, והוא מחובר אל הגלגלים הקדמיים בלבד בתצורות הבסיסיות, ואל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת "AllGrip" בדגמים היותר יקרים.
בסוזוקי מבטיחים שלקוחותיהם יוכלו לבצע קסטומיזציה של הכלי – כלומר (מן הסתם) לבחור שילובים שונים של צבעים ופריטי אבזור.
פרטים נוספים אודות ויטארה החדשה יפורסמו על ידי סוזוקי לקראת החשיפה בפריז.