• Ad
  • פורד F-150 מלפנים
    חברת גזפרו נכנסת לתחום היבוא המקביל ומייבאת לישראל את המכונית הנמכרת ביותר בארה"ב: טנדר פורד F150. המחיר אינו זול, 290,000 שקלים כולל הסבה לגז
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    גם חברת 'גזפרו' נכנסת לתחום היבוא המקביל. החברה שמתמחה בהסבות מנועי בנזין לגז, החלה לפני כשנה לפעול כמשווקת של 'איילון מוטורס', היבואנית המקבילה של דגמי פורד. לפני כמה חודשים החלה חברת 'גזפרו' לפעול כיבואנית ומייבאת בעצמה ובאופן בלעדי דגם חדש בישראל, פורד F150.

    בארה"ב סדרת F של פורד (טנדרים ומשאיות קלות), היא הסדרה הנמכרת ביותר כש-F150 הוא החשוב מכולם. זהו הטנדר הנמכר ביותר בעולם והנמכר ביותר בארה"ב במשך 32 שנים מתוך 37 שנות השיווק שלו. עבור פורד מדובר באחד מכלי הרכב הריווחיים ביותר.

    בעבר בוצע ניסיון לייבאו על-ידי היבואנית אך זה נכשל בשל מחירו הגבוה, כך שבאופן רשמי מגיעים לישראל רק דגמי F350 הגדולים יותר בסדרה היות והם מגדרים אצלנו כמשאיות. הם אמנם מצריכים רשיון ג', אבל מצד שני זוכים להקלות במס ביחס למכוניות. כך נוצר מצב אבסורדי בו דגמי פורד F350 הגדולים יותר, זולים בעשרות אחוזים ביחס ל-F150 – הטנדר הקטן במשפחה.

    סיבה נוספת לכך ש-F150 לא שווק בישראל היא העובדה שהוא מוצע עם מנוע בנזין בלבד, בעוד שכמעט כל הטנדרים המתחרים משווקים בישראל עם מנועי דיזל. כדי להתמודד עם מכשלה זו בגזפרו מציעים להסב את הטנדר לגז. עלות ההסבה עומדת על כ-9,000 שקלים אך לעת עתה היא מוצעת כחלק ממחיר המכונית.

    מחירו של פורד F150 עומד על 290,000 שקל כולל מע"מ. מחיר זה מתייחס לטנדר בגרסת קבינה וחצי, מנוע V6 בנזין בנפח 3.7 ליטר (302 כ"ס), תיבה אוטומטית (שישה הילוכים), הנעה כפולה, ורמת גימור XL הכוללת שישה מושבים, מערכת מולטימדיה, פיקוד קולי, בקרת שיוט, פנסי ערפל, חישוקים קלים ועוד.

    בגזפרו מציינים כי כבר מכרו שישה כלים – כולם הוסבו לגז – וכי יש עוד שניים במלאי מיידי. הם גם מוכנים להביא כל גרסה אחרת של ה-F150 וכבר ייבאו גרסאות בעלות קבינה כפולה. המתנה לדגם חדש עורכת בין חודש וחצי לשלושה חודשים.

    פורד F150 הוא אולי הקטן בסדרת הטנדרים של פורד, אבל הוא גדול ממתחריו היפנים הנמכרים בישראל. אורכו 589 ס"מ, רוחבו 201 ס"מ, גובהו 193 ס"מ ובסיס גלגליו 367 ס"מ. הוא גם מציע מאפייני עבודה טובים יותר עם כושר גרירה של 2,727 ק"ג ויכולת העמסה של 685 ק"ג. עם זאת הוא יקר יותר ממתחריו הישירים.

    בתערוכת דטרויט האחרונה בינואר השנה, הציגה פורד דור חדש של F-150. לדור החדש מרכב אלומיניום שאיפשר להפחית את המשקל העצמי ב-317 ק"ג. לדיאטת משקל זו השלכות גדולות הנוגעות ליכולת הדינמית של הטנדר, ליכולות העבודה, ביצועים ותצרוכת הדלק. בנוסף יש גם מנוע טורבו-בנזין חדש (אקו-בוסט) בנפח 2.7 ליטר ומנועים גדולים וחזקים יותר. שיווק הדור החדש יחל בארה"ב בחודשים הקרובים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פורד F150 מיובא לישראל על-ידי גזפרו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.