Ad
טויוטה קורולה 2015

טויוטה קורולה מחפשת את הקהל הפרטי

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, משדרגת את רמת האבזור בקורולה המאובזרת אבל לא בזאת שמיועדת לציי רכב. בכך היא מדגישה את כוונתה לחזק את דריסת רגלה בשוק הפרטי
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

המכונית הנמכרת ביותר בישראל בשנה שחלפה הייתה טויוטה קורולה, עם 13,694 מסירות. זהו מספר כמעט כפול מנתון המסירות של המכונית הבאה אחריה בסגמנט, מאזדה 3, שממנה נמסרו במהלך התקופה 7,143 יחידות.

קורולה הנוכחית משווקת בישראל מאז יולי 2013, וכדי שתמשיך להיות אטרקטיבית בחלוף הזמן, ותצליח לעמוד בראש מורם מול מתחרות חדשות (כמו גם לנוכח מתקפת הבליץ של קיה על הקהל הפרטי, עם ספורטאז' ב-135,000 ש"ח), החליטה יוניון מוטורס לשדרג את רמת האבזור שלה. הוספת אבזור בקורולה מבוצעת רק ברמת ה-GLI היקרה יותר, ולא ברמת האבזור 'סאן' שמיועדת בעיקר לציי רכב, ובכך מאותתת היבואנית על רצונה לחזק את מעמדה של קורולה בשוק הפרטי.

שדרוג האבזור כולל הוספת בקרת שיוט עם פונקצית הגבלת מהירות, כניסה חכמה ללא מפתח שכוללת כפתור התנעה, וחישוקי 16 אינץ' קלים בעיצוב חדש. בנוסף, קורולה מוצעת גם עם  צבע חיצוני חדש (חום אספרסו מטאלי), ועם גימור פנים בשילוב של שני גוונים: בז' ושחור.

מחירה של קורולה GLI נותר ללא שינוי, ועומד על 131,000 שקלים לגרסה האוטומטית (125 אלף לידנית). רמת האבזור סאן, שכאמור לא שודרגה, תמשיך להימכר תמורת 129,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות