• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שירות "האח הגדול" של ג'נרל מוטורס יוצע השנה ב-13 שווקים, ובהמשך גם במדינות נוספות

    אחרי שאופל קיבלה מג'נרל מוטורס את המנדט לשיווק מכוניות באירופה, במקביל לחיסול הפעילות של שברולט בעולם הישן, כעת היא זוכה סוף סוף לשירות "המכונית המחוברת" שג'נרל מוטורס מפעילה בארה"ב מזה זמן.

    החל באוגוסט הקרוב תציג אופל באירופה את שירות OnStar, שהוא נכון להיום השירות הנפוץ ביותר בעולם לקשר בין מוקד שמספק פתרונות אבטחה, שירותי ניידות, שירותי "ערך מוסף" וקישוריות לבין הנהג והנוסעים במכונית.
    13 השווקים האירופאים שבהם יושק השירות עוד השנה הם אוסטריה, בלגיה, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, פולין, פורטוגל, ספרד, שוויץ ובריטניה, ובהמשך יונגש השירות גם לשווקים אירופאים נוספים.

    אל OnStar מחוברים כיום שבעה מיליון לקוחות בארה"ב, קנדה, סין ומקסיקו, ובין מכלול השירותים שהוא מציע יש גם חיבור אינטרנטי מהיר שבאמצעותו אפשר להקים במכונית "נקודה חמה" באיכות גבוהה, לחיבור Wi-Fi.

    בנוסף, OnStar מנהל מוקד לשירותי חירום ושליטה מרחוק, אשר מספקים מענה מהיר במקרה של תאונה או גניבה של המכונית (בארה"ב יכול המוקד להפסיק מרחוק את פעולת המנוע בחלק מדגמי המכוניות), וכן שירותי ערך מוסף ובהם הכוונה ליעד, הזמנת שירותים (כמו רכישת כרטיסים להופעות), ועוד.

    WiFi Hotspot

    המערכת האירופית של OnStar שונה במספר היבטים מזו האמריקנית, והראשון בהם הוא שהיא מבוססת על תקשורת סלולרית מן הדור הרביעי. בנוסף, ללקוחות באירופה מוצע גם "מוד פרטיות" – בלחיצת כפתור הם יכולים "להיעלם" ממסכי השליטה של מוקד החברה.

    מהלך מהפכני?

    קארל-תומאס נוימן, מנכ"ל חטיבת אופל / ווקסהול (השלוחה הבריטית של ג'נרל מוטורס) מאמין שלהשקת מערכת הטלמטיקה הזאת באירופה תהיה "השפעה מהפכנית" על תעשיית הרכב, מעצם היותה "שער לעתיד".
    בין אם נוימן צודק או לא, לקוחות שיבחרו במערכת יקבלו את החבילה המלאה של שירותי OnStar בחינם לתקופת ניסיון של 12 חודשים, ולאחר מכן ישלמו דמי מנוי שנתיים שגובהם טרם פורסם (אבל מקורות בבריטניה מדברים על "מחיר ששקול לשתי כוסות קפה").

    בשלב ראשון יועסקו במוקד האירופי של OnStar כחמישים מוקדנים אשר יהיו זמינים 24 שעות ביממה. לקוחות יכולים ללחוץ על כפתור ה- OnStar במכוניתם ללא הגבלה, וכל אימת שהם מוצאים לנכון – בין אם מדובר בשאלה בנוגע למזג האוויר או לדיווח על תאונה לה הם היו עדים. כפתורי OnStar ממוקמים במרכז הקונסולה העילית – בתקרת המכונית – או על המראה המרכזית ברכב.

    OnStar Buttons Insignia
    חיבור OnStar מבוסס על התקנת רכיבי תקשורת בתוך המכונית (בהם גם לחצן חירום), והוא מוצע בשלב זה רק במכוניות חדשות.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אופל מביאה את OnStar לאירופה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.