• Ad
  • ההזדמנות שלכם לזכות במכונית: אם טאטא תבחר בשם שתציעו כתחליף ל'זיקה' – תקבלו מכונית חדשה (בהודו) או שווה ערך כספי. מהרו: התחרות נסגרת בתוך יומיים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הוירוס 'זיקה', אשר מאמלל את חייהם של מיליוני בני אדם באמריקה והוכרז על-ידי ארגון הבריאות העולמי כסכנה לשלום הציבור, עשוי לאפשר לך לזכות במכונית או בשווה ערך כספי אם רק תמציא שם שיבחר על-ידי חברת טאטא מוטורס.

     

    Tata Zica 001

     

    ביום רביעי השבוע נפתחה בדלהי תערוכת המכוניות הבינלאומית של הודו, ובה מוצגת בין השאר מכונית קומפקטית קטנה וחדשה לגמרי של חברת 'טאטא' – יצרנית הרכב החמישית בגודלה בתת היבשת.

    לרוע המזל של טאטא, שמה של מכונית התצוגה – שאמור היה להיות גם השם של מכונית סדרתית כמעט זהה לה – הוא 'זיקה' (ZICA), שנובע מן ההברות הראשונות של "Zippy Car" (מכונית תוססת או מכונית זריזה).

    הבעיה, כמובן, הוא שמבחינה פונטית אין הבדל בין ZICA לבין שמו של הוירוס המסוכן ZIKA אשר החל להתפרץ כמגפה מדרום אמריקה וכבר הגיע גם למקומות נוספים בעולם.

     

    Tata Zica 003

     

    השבוע הכריז ארגון הבריאות העולמי על מצב חירום בריאותי בינלאומי בגלל וירוס ה'זיקה', ומחלה זאת כבר פגעה ביותר מארבעה מיליון בני אדם באמריקה.
    מדובר בוירוס שגורם למומים מולדים חמורים מאד בתינוקות, ואצל מבוגרים הוא גורם למחלת חום, לפריחה, כאבי פרקים ולדלקת בלחמית העין.

    מאליו ברור שאף יצרן רכב לא יכול להרשות לעצמו לשווק דגם עם שם שיוצר אסוציאציה למחלה אכזרית שפוגעת בילדים.

    אנשי טאטא לא הספיקו לשנות את שמו של דגם התצוגה עד לפתיחת תערוכת דלהי, אבל הם מיהרו להכריז על תחרות חובקת עולם למציאת שם תחליפי עבור המכונית הסדרתית.

     

    Tata Zica 002

     

    "בהבעת אמפתיה עם הקשיים שנגרמים לאחרונה במדינות רבות בגלל התפרצות נגיף הזיקה", כותבים אנשי טאטא מוטורס בהודעתם לעיתונות, "טאטא מוטורס, כחברה בעלת אחריות חברתית, החליטה למתג מחדש את (שם) המכונית".

    אנשי טאטא מוטורס מכנים את התחרות שלהם למציאת שם חדש "Fantastico", והם מבקשים מכל מי שיש לו רעיון טוב לשם תחליפי חדש ו"מגניב" להציע אותו ולהשתתף בתחרות.

    עם זאת, הלחץ לשנות את השם במהירות, כדי שלא לעכב את השקת המכונית – נותן את אותותיו, ולמי שמבקש להציע הצעות יש זמן מוגבל וקצר מאד: המועד שבו "ייסגרו הקלפיות" ורק עד אליו אפשר להציע הצעות הוא ה-7 בפברואר בחצות, זמן הודו.

    לאחר קבלת כל השמות תבקש טאטא מכל מי שיחפוץ בכך להצביע ולבחור את השם המוצלח ביותר מבין ההצעות.

    הזוכה המאושר יקבל כפרס את המכונית עצמה, שתישא כבר את השם שהוא המציא, אבל זה בתנאי שהוא ירצה לקבל את המכונית בהודו. אם ההצעה תגיע מחוץ להודו יקבל ממציא השם שווה ערך כספי למחירה של המכונית בהודו.

    טאטא פתחה לצורך התחרות את רוב ערוצי התקשורת המקובלים, ואפשר להציע הצעות באמצעות עמוד הפייסבוק של המבצע, באמצעות מסרון SMS (לטלפון מספר 9227112345) או הודעת ווטסאפ (לטלפון מספר 09920425487), או באתר האינטרנט של החברה.

    אנשי טאטא מגדירים את מכונית ההאצ'בק הקטנה שלהם כ"מכונית צעירה לצעירים", ואם מישהו מחפש השראה בנתונים שקשורים לחברה עצמה כדאי אולי לדעת שטאטא מוטורס היא חלק מן הקונצרן התעשייתי הגדול ביותר בהודו, היא גם הבעלים של חברת לנד-רובר יגואר (שאותה רכשה מחברת פורד לפני כמעט עשור), ויש לה פעילויות בתחום הרכב בבריטניה, דרום קוריאה, תאילנד, דרום אפריקה ואינדונזיה, כמו גם פעילות ייצור משותפת עם פיאט בהודו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    השם שלך כמו מחלה: טאטא מחפשת שם חדש ל'זיקה'

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.