Ad

הקטנטונת של טויוטה בישראל, החל מ-65 אלף שקלים

כמעט שנתיים אחרי שהושקה ויותר משנה אחרי שצמד התאומות שלה, פיג'ו 108 וסיטרואן C1, עשה עליה, האייגו של טויוטה נוחתת בישראל עם עיצוב לא שגרתי מדליק, אפשריות התאמה אישית ואבזור נדיב. האם יש לה סיכוי להצליח לנוכח המחיר הזול של ה-C1 ונתוני המכירות ההיסטריים של הפיקנטו?
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

Toyota Aygoכמעט שנתיים אחרי שהושקה ויותר משנה אחרי שצמד התאומות שלה, פיג'ו 108 וסיטרואן C1, עשה עליה, כעת גם הטויוטה אייגו החדשה מחתימה דרכון בנמל בתקווה לזכות, בדורה השני, בנוכחות מעט משמעותית מבעבר בסגמנט המיני.

עוד ב-TheCar:
מינימייזר: פיקנטו 1.0 אוטומטית במבחן
המיני החזקה בהיסטוריה הגיעה לישראל
צעירים – יבואנית פיג'ו וסיטרואן מכוונת אליכם

הדבר הבולט ביותר באייגו החדשה הוא ללא ספק העיצוב המדליק הכולל חזית לא שגרתית מחודדת היוצרת צורה של האות X הנמתחת ממרכז הסבכה הקדמית ועד לחלון הקדמי. גם מהצד ומאחור האייגו החדשה נראית טוב והמכלול מצליח לשלב בין מראה קופסתי לניחוחות שיקיים.
הגרסה הישראלית כוללת חישוקי 15' קלים, אפשרות להחלפת צבעי חלק מהפאנלים ברכב ואופציה לגרסה עם גג נפתח חלקית.

בטויוטה מבטיחים שהאייגו החדשה מציגה קפיצת מדרגה של ממש באיכות הנסיעה בין היתר בזכות קבינה שמרגישה הרבה פחות ספרטנית מבעבר וכוללת כעת אפשריות שונות להתאמה אישית ומציגה מערך מולטימדיה משוכלל כסטנדרט, בידוד משופר ומערך מתלים שמבטיח לשלב בין האופי השובב שאפיין את הדור הקודם לנוחות משודרגת.

toyota Aygo 002

האייגו מציגה שינוי זעום במימדים לעומת הדור היוצא: 2.5 ס"מ תוספת לאורך (345.5 ס"מ), 0.5 ס"מ פחות בגובה (146 ס"מ), ורוחב (161.5 ס"מ) ובסיס הגלגלים (234 ס"מ) שנותרו זהים. עם זאת, בטויוטה טוענים שהמרווח בתא הנוסעים שופר הודות לדשבורד שהוזז קדימה ובסיס המושבים שהונמך.
תא המטען שודרג אף הוא ומציע כעת 29 ליטר יותר מבעבר, אך עם נפח של 168 ליטר הוא עדיין רחוק מלהיות מהבולטים בקטגוריה.toyota Aygo 003

מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא את יחידת הכוח המוכרת מהדור היוצא: 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 68 כ"ס שעברה עדכון והתאמה לתקני יורו 6 וכמו בעבר, גם כעת היא משודכת לתיבה ידנית או אוטומטית רובוטית עם מצמד יחיד.

המחירים, כאמור, מתחלים ב-65 אלף לגרסה הידנית וממשיכים ב-70 אלף שקלים לגרסה הרובוטית-אוטומטית שככל הנראה תהיה הנמכרת ביותר במחוזותינו.
מי שיחפוץ לראות את השמים מעל יוכל לסחור בגרסת ה-OPEN TOP המצוידת בסאנרוף עם כיסוי קנווס על כל שטח הגג בתמורה ל-70 אלף שקלים לגרסה הידנית ו-76 אלף שקלים לגרסה הרובוטית-אוטומטית.

כזכור, למרות הבדלים בולטים מבעבר בעיצוב החיצוני, גם בדור השני ה-108, ה-C1 והאייגו הן למעשה שלישיה סיאמית שמעבר לפלטפורמה חולקות גם את אותם מכלולים ומיוצרות על אותו פס ייצור במפעל של טויוטה בצ'כיה.
על אף המראה המדליק הלוגו האהוב בחזית, ערך הגרט הגבוה יותר בשוק היד השניה והאבזור הנדיב, עם תג מחיר הגבוה, בגרסה הידנית, ב-12 אלף שקלים מתאומתה מבית סיטרואן וללא תיבת הילוכים אוטומטית אמיתית, לא נראה כי ביוניון מווטורס, היבואנית, מנסים לשלוח את הקטנטונת החמודה מבית טויוטה לערער את שליטתם המוחלטת של הקוריאנים בסגמנט.

toyota Aygo 001

  • Ad
  • Ad
  • Ad