• Ad
  • Classic
    החלו מכירות דוקאטי סקרמבלר  - אופנוע הרטרו שבגלגלו החדש הפך למשפחת דגמים. בגרסתו הבסיסית זהו האופנוע הזול ביותר בליין של דוקאטי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי, החלה בשיווק מוקדם של משפחת דגמי 'סקרמבלר' (Scrambler) – אופנוע הרטרו החדש של היצרנית מאיטליה. האופנוע שירד מפס הייצור לפני כארבע עשורים, הפך לאייקון ולפני כחודש בתערוכת קלן, קם לתחייה.

    בדומה להרחבות המשפחתיות שבוצעו בדמי רטרו אחרים (פיאט עם 500 וב.מ.וו עם מיני), כך גם דוקאטי מציגה לא דגם אחד, אלא ארבעה דגמי סקרמבלר שונים הנבדלים בעיקר קוסמטית. גרסת הכניסה היא סקרמבלר אייקון (Icon) שמגיעה בשתי סכמות צביעה: אדום וצהוב, כשהאדומה היא הזולה ביותר במשפחת הסקרמבלר. מחירה עומד על 74,900 שקלים כאשר הצבע הצהוב מיקר את האופנוע ב-1,000 שקלים (בדומה לתוספת המחיר באירופה). בתקופת ההשקה תוצע גרסה זו בהנחה של 7,000 שקלים.

    שלושת הגרסאות האחרות נמכרות במחיר זהה של 86,900 כאשר בתקופת ההשקה הן יזכו כולן להנחה של 5,000 שקלים. גרסת ארבן אינדורו (Urban Enduro) מכוונת לשטח ומציעה כנף קדמית גבוהה, מיגון לחלק התחתון של המנוע, למזלג, לפנס הקדמי וצבע ירוק ייחודי. בנוסף כאופציה מוצע כידון שטח וחישוקי שפיצים לא יצוקים עבור אלה שבאמת רוצים לרכב על שבילים.

    גרסת קלאסיק (Classic) מיועדת לחובבי הפרטים הקטנים והמראה שנות ה-70. גרסה זו מציעה עיצוב מוקפד ופרטים מסוגננים כדוגמת: חישוקי שפיצים לא יצוקים בצביעה כתומה, מושב וינטג' הכולל תפירה ייחודית, כיסוי אלומיניום למנוע, כנפיים ממתכת חשופה וכמובן פס שחור באמצע מיכל הדלק כתזכורת לדגם המקורי.

    גרסת 'פול-טרוטל' (Full Throttle) שואבת השראה ממרוצי 'פלאט-טראק' ומציעה כידון נמוך יותר, מערכת פליטה של טרמיניוני, כנף קדמית קצרה, חישוקי גלגלים יצוקים וצביעה שחורה.

    לסקרמבלר שלדת צינורות, מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ תוצרת 'קאיאבה', מערכת ABS, לוח מחוונים עם מסך LCD, שקע USB מתחת למושב וחישוקי 17 ו-18 אינץ'. בסיס הגלגלים עומד על 145.5 ס"מ, גובה המושב עומד על 790 או 770 ס"מ, משקלו היבש על 170 ק"ג ונפח מיכל הדלק על 13.5 ליטר.

    לאופנוע מנוע המוכר מדוקאטי מונסטר 796: שני צילינדרים בתצורת L, מקורר אוויר בנפח של 803 סמ"ק. בסקרמבלר מפיק המנוע 75 כ"ס ב-8,250 סל"ד ומומנט של 6.9 קג"מ ב-5,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבה ידנית בת שישה הילוכים עם מצמד רטוב מחליק.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    דוקאטי סקרמבלר בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.