Ad

ג'נסיס – מותג היוקרה של יונדאי – הושק בישראל

ג'נסיס תתמודד מול יצרניות היוקרה הגרמניות והיפניות ותנסה להוביל בתוך שנים אחדות את המכירות בשוק הפרימיום
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי לישראל, השיקה היום (ג') את 'ג'נסיס' – מותג היוקרה של יונדאי. כלמוביל היא כיום יבואנית הרכב היחידה בעולם כולו שמשווקת מכוניות של המותג הזה, בעוד שבמעט השווקים האחרים שבהם הוא נמכר הוא מיוצג עצמאית על-ידי היצרנית עצמה.

 

 

כלמוביל, אשר החלה את דרכה בשוק הרכב הישראלי ביבוא מכוניות מרצדס, והיא היבואנית של מותג היוקרה הגרמני גם כיום, הקימה חטיבה ייעודית למכירת ג'נסיס בארץ, והיא אמנם כפופה לדוידי פיאמנטה, מנהל חטיבת הרכב הפרטי בכלמוביל, אבל נפרדת לגמרי מיונדאי.
בראש חטיבת ג'נסיס בישראל עומדת דנה רביד-מנחם, אשר עבדה קודם לכן בחטיבת מרצדס של כלמוביל, ורבים מעובדי החטיבה גויסו מחטיבות היוקרה של יבואני רכב מתחרים.

כלמוביל הקימה אולם תצוגה מרכזי בהרצליה, לא הרחק מאולמות התצוגה של רוב מותגי היוקרה שמיוצגים בארץ, ובכוונתה להקים שני אולמות נוספים, וכן להכשיר מוסכים מתאימים בפתח תקוה ובחיפה. לדברי דוידי פיאמנטה, עוד לפני תחילת המכירה הרשמית נמכרו כבר 18 מכוניות, ויעד המכירות לשנת 2021 כולה הוא 400 מכוניות מכל הדגמים. בתוך חמש שנים מקווים אנשי ג'נסיס למכור כאן 3,000 מכוניות, ואף להוביל את המכירות בשוק היוקרה.

שיווק ג'נסיס בישראל פותח, למעשה את השיווק של המותג באירופה, וזאת כשלוש שנים לאחר מיצוב מגוון הדגמים הראשון של החברה וכשש שנים לאחר תחילת המכירה של המותג מחוץ לקוריאה – בארצות הברית וקנדה, בסין ובאוסטרליה.

 

 

בשלב ראשון יושם הדגש במכירות של ג'נסיס בישראל על מכונית הנוסעים G80 ועל הקרוסאובר GV80, ובהמשך השנה יושקו כאן גם מכונית הסדאן הקטנה יותר G70, והקרוסאובר החדש שמבוסס עליה – GV70. בנוסף, על בסיס הפלטפורמה החשמלית המודולרית החדשה של יונדאי, E-GMP, תציג ג'נסיס בקרוב מכונית חשמלית יוקרתית חדשה וגם היא תגיע לישראל עוד השנה.

G80 מתמודדת מול ב.מ.וו. סדרה 5, מרצדס E קלאס ואאודי A6, והיא מוצעת מהיום אצלנו תמורת החל מ-385,000 שקלים לגרסה הבסיסית או 439,000 ש"ח לגרסה המאובזרת יותר.

 

 

הקרוסאובר היוקרתי GV80 חולק עם G80 את אותה פלטפורמת 'M3' החדשה, שתוכננה להנעה אחורית וכפולה ולהנעה אלטרנטיבית. הוא מתמודד בעולם מול מרצדס GLE, ב.מ.וו. X5 ואאודי Q7, ואצלנו הוא מוצע תמורת 500 אלף ש"ח לגרסה הבסיסית ו-569 אלף לגרסה המאובזרת.

חשוב לציין שממש כפי שיגואר ניסתה לעשות בתחילת דרכה בישראל, לפני שני עשורים ושני יבואנים, גם המחירים של ג'נסיס בארץ כוללים את כל הטיפולים השוטפים במכוניות למשך שלוש שנים. במקביל מוצגת באולם החדש בהרצליה גם ספינת הדגל של ג'נסיס, G90 אשר מתמודדת מול מרצדס S קלאס, אם כי עדיין ללא מפרט או מחיר.

 

 

אנשי ג'נסיס בישראל מקווים למשוך את לקוחות היוקרה, וכן לקוחות שמשדרגים מפלחי שוק אחרים, לא רק באמצעות רמת אבזור גבוהה במיוחד בדגמים השונים, אלא גם באמצעות רמה גבוהה של שירות. לכל לקוח של ג'נסיס "יוצמד" מנהל שירות אישי – שאיתו הוא יוכל ליצור קשר באופן קבוע לכל נושא שקשור ברכב. בין השאר, לקוחות ג'נסיס "לא יראו מוסך" מכיוון שמנהל הלקוח שיעמוד איתם בקשר יתאם את האיסוף וההחזרה של המכונית לטיפולים שוטפים, ואת המכונית החליפית שהוא יקבל בזמן הטיפול.

G80 מוצעת בישראל עם מנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדרי בנפח 2.5 ליטרים שמספק 304 כוחות סוס ו-43 קג"מ של מומנט, והוא מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה. GV80 מונע באמצעות מנוע טורבו-בנזין שישה צילינדרי טורי בנפח 3.0 ליטרים שמספק 278 כוחות סוס ומומנט של 60 קג"מ, והוא מעביר אותם לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה.

לקריאה נוספת:
ג'נסיס מסתערת על אירופה ועל ישראל

יצרנית הרכב ג'נסיס מוטור בדרך לישראל: עשרה דברים שכדאי לדעת

 

  • Ad
  • Ad
  • Ad