• Ad
  • אחרי שבשבוע שעבר ה-BBC הודיעה כי השדרן כריס אוונס יוביל את טופ גיר בעידן שאחרי קלארקסון, כעת בהפקה מחפשים מנחים נוספים ומציעים לקהל מעריצי התוכנית מכל העולם להגיש מועמדות לתפקיד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שלושה חודשים אחרי שג'רמי קלארקסון, המנחה האגדי של טופ גיר, תקף עובד הפקה ופוטר, קצת יותר מחודש אחרי שגל שמועות אודות בחירת צוות מנחים חדש שטף את הממלכה המאוחדת ושבועיים אחרי ששותפיו של קלארקסון סירבו להצעה של מיליון לירות שטרלינג לכל אחד מהם בעונה, ב-BBC החליטו לסיים את חרושת השמועות והשבוע פרסמו הודעה רשמית לפיה כריס אוונס יתפוס את המשבצת של קאלרקסון כמנחה המוביל של "טופ גיר".

    אוונס בן ה-49 הוא שדרן רדיו ומנחה תוכניות טלוויזיה מפורסם מאוד בבריטניה, ובעיקר חולה הגה ואספן רכבים שבעבר התארח כמה פעמים ב"טופ גיר" והצהיר לא פעם שמדובר בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליו בעולם.

    בחירתו של אוונס הלהיטה את בורסות ההימורים ולאוויר נזרקו שמות של ידוענים רבים שעשויים להנחות את התוכנית לצידו, אך בסוף השבוע התברר שכריס והב-BBC החליטו לא לחפש את המנחים הבאים מתחת לפנס במעגל הקרוב של המועמדים הפוטנציאליים אלא לפנות אל קהל אוהבי התוכנית ברחבי העולם ולהציע לכל אחד ואחת מהן את האפשרות להפוך למנחה הבא של תוכנית הרכב הפופולרית בעולם.
    למעשה כל מי שמלאו לו 17 שנים, מחזיק ברישיון נהיגה ושולט באנגלית עומד בתנאי הסף.

    טופ גיר

    כדי לעשות ניפוי ראשוני, ב"טופ גיר" מבקשים ממי שרואים את עצמם כמתאימים לתפקיד להכין סרטון אודישן קצר בן 30 שניות (ולא יותר אחר המועמדות תפסל) ולהגיש אותו בהתאם לתנאים המפורטים כאן עד ל-20 ביולי.הסרטון צריך להיות נקי, בלי גימיקים או פעלולים והכי חשוב – בלי מכוניות – כזה שיציג את המועמד בצורה הטובה ביותר ויעביר את אהבתו למכוניות ואת התאמתו לתפקיד.ב-BBC מבהירים שלא מדובר בסתם גימיק אלא בדבר האמיתי – אופציה להשיג את הג'וב שכל משוגע לרכב חולם עליו, אך מבהירים שאם לא ימצאו מועמדים מתאימים, הרשת לא מתחיבת לבחור אף אחד.

    אוונס התבטא בסוף השבוע והסביר שאין להם טייפ קאסט מסוים שהם מחפשים: "לנו לא משנה אם זה יהיה גבר או אישה, צעיר או מבוגר, נהג מרוצים, מכונאי, אספן או סתם חובב. אנחנו מחפשים מישהו שיש לו תאבון אמיתי למכוניות, דעה וידע נרחב על כל מה שמתגלגל.
    אם אתם עומדים בתנאים האלה וחולמים להגשים חלום, זה הזמן לחשוב טוב טוב איך אתם מכינים סרטון שב-30 שניות יגרום לאוונס להעדיף דווקא אתכם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    גם אתם יכולים להיות המנחים של טופ גיר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.