Ad

ב.מ.וו סדרה 4: מתחיל השיווק בישראל

גרסת הקופה של ב.מ.וו. סדרה 3, אשר זכתה לראשונה בשם משלה ונקראת מעתה 'סדרה 4', נוחתת בארץ מוקדם מהצפוי. המחיר: החל ב-340,000 שקלים
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בתערוכת דטרויט בתחילת שנה זו חשפה ב.מ.וו את 'סדרה 4' החדשה שהיא למעשה גרסת הקופה של סדרה 3. מעתה ייקראו גרסאות הסדאן (4 דלתות) בשמן המקורי ('סדרה 3') ואילו גרסאות קופה וקבריו ייקראו 'סדרה 4'. זאת, אגב, אחת הפעמים הבודדות עד כה שבהן ב.מ.וו. נוסעת בעקבות אאודי, לאחר שמתחרתה מאינגולשטאט מבדילה את גרסאות הקופה שלה באופן דומה (A7 לעומת A6 למשל).

כעת, כחצי שנה לאחר שהוצגה, מתחיל שיווק סדרה 4 בישראל.

אנשי דלק מוטורס, היבואנית, העריכו בעבר שהשיווק יחל רק באוקטובר וכי גרסת הבסיס (420) תגיע רק בינואר 2014, אבל, כאמור, נכונה לנו הפתעה והשיווק מתחיל כבר כעת עם גרסת הבסיס.

ב.מ.וו סדרה 4 חולקת פלטפורמה עם אחותה אך מציעה ממדים מעט שונים; היא ארוכה בס"מ, רחבה ב-1.5 ס"מ ונמוכה ב-7 ס"מ. בסיס הגלגלים זהה (281 ס"מ), אך שאר הנתונים מקנים למכונית פרופורציות דינמיות יותר, כיאה למיצובה.

היצע יחידות הכוח בישראל יכלול גרסאות בנזין בשילוב תיבות אוטומטיות בלבד (8 הילוכים). גרסת הבסיס היא ה-420 עם 184 כ"ס ממנוע בנפח 2.0 ליטר, וזו מאיצה תוך 7.3 שניות למאה קמ"ש ומגיעה למהירות מרבית של 237 קמ"ש.

ה-428, עם מנוע זהה, 2.0 ליטר מוגדש, מספקת 245 כ"ס (5.8 שניות למאה ומהירות מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש), ובפסגה נמצאת ה-435 עם מנוע בעל שישה צילינדרים בטור, בנפח 3.0 ליטר, 306 כ"ס, 5.1 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מרביים עם הגבלת מהירות  אלקטרונית.

כל הדגמים מוצעים בשתי רמות אבזור ('לאקצ'רי' ו'ספורט') ובין היתר כוללים 'מושבי ספורט' ו'הגה ספורט', שליטה על תיבת ההילוכים באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה, פנסי קסנון, מפתח חכם, חישוקי 18 אינץ' ומערכת ECO PRO לסיוע בצמצום צריכת דלק.

המחירים יחלו ב-340,000 שקלים עבור גרסת ה-420, 385,000 שקלים עבור גרסת ה-428 ו-450,000 שקלים עבור גרסת ה-435.

  • Ad
  • Ad
  • עוד באתר

    Ad
    שינוי גודל פונט
    ניגודיות