Ad
אופל אסטרה GTC מאחור

בארץ: אופל אסטרה GTC ואינסיניה עם מנועים חדשים

להיצע הדגמים המקומי מצטרפת אופל אסטרה GTC עם מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר ולאינסיניה טורבו-בנזין עם 250 כ"ס
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שלמה סיקסט מתחילה בשיווק גרסאות טורבו-בנזין חדשות לאופל אסטרה GTC ולאינסיגניה. במקרה של אסטרה GTC זהו מנוע הזרקה ישרה בנפח 1.6 ליטר (170 כ"ס) שהוצג לפני כשנתיים וכבר נמצא בחלק מדגמי החברה כמו בקסקאדה (הגרסה הפתוחה של אסטרה). המנוע משודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים וביחד הם מאיצים את המכונית ממצב עמידה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות ועד למהירות מרבית של 210  קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 14.5 ק"מ לליטר.אופל אסטרה GTC מלפנים

אופל אסטרה GTC עם מנוע ה-1.6 ליטר מצטרפת לגרסת ה-1.4 ליטר (טורבו-בנזין, 140 כ"ס) ותעלה 170,000 שקלים. מחירה של גרסת ה-1.4 ליטר התייקרה ב-2,000 שקלים ותעלה מעתה 157,000 שקלים.

פרט למנוע אין הבדל בין הגרסאות ושתיהן יוצעו עם בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, ומערכת שמע מקורית עם כניסת USB ו-AUX אבל ללא בלוטות'. בתוספת תשלום ניתן לרכוש מערכת מולטימדיה שתורכב בהתקנה מקומית ותוסיף את הקישוריות לסלולר.

יש גם שינויים באינסיניה
במקביל מתחיל שיווקה של אופל אינסיניה עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמפיק 250 כ"ס ומניע את הגלגלים הקדמיים בלבד. מנוע זה מצטרף להיצע הקיים שכולל מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמפיק 170 כ"ס וטורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר (163 כ"ס) ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים. ביצועים: תאוצה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 12.8 ק"מ לליטר.

בשלב זה תוצע הגרסה החדשה רק במרכב של חמש דלתות, 'ליפטבק', ובשתי רמות גימור: 'אדישן' במחיר של 195,000 שקלים ו'קוסמו' במחיר של 212,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad