• Ad
  • יש תחליף לקלארקסון: ה-BBC חושף את המנחים החדשים של "טופ גיר"

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דוגמנית על, רוכב מרוצים ושחקן יחליפו את השלישיה שכיכבה בתוכנית הרכב הפופולרית בעולם

    כחודשיים אחרי שמנחה טופ גיר האגדי, ג'רמי קלארקסון, השתולל ותקף באגרוף עוזר הפקה בסיום יום צילומים ארוך מחוץ לאולפן משום שזה לא דאג שיהיה למנחים אוכל חם ולאחר שבהנהלת BBC החליטו לא לעבור על התקרית לסדר היום והשעו ולאחר מכן אף פיטרו את קלארקסון, הבוקר התבשרנו שהרשת הבריטית הממלכתית החליטה להמשיך הלאה ולהעלות לקראת האביב הבא עונה חדשה של תוכנית הרכב המצליחה בעולם, עם צוות מנחים חדש.

    בתחילה הבוסים של BBC האמינו כי שותפיו של קלארקסון, ריצ'ארד האמונד וג'יימס מיי, ישארו בצוות התוכנית, אך אלה מצידם הצהירו שאין בכוונתם להמשיך בלי קלארקסון שהוביל את "טופ גיר" עוד בגלגולה הקודם מאז שנת 1988.

    בניגוד לכל היגיון, גם אל מול עצומת ענק עליה חתמו מעל למיליון מעריצים ולנוכח צפי להפסד הכנסות של מאות מילוני לירות שטרלינג אותם BBCמרוויחה מדי שנה ממכירת זכויות השידור לתוכנית בה צופים מדי שבוע כ-350 מיליון אנשים ב-214 מדינות ברחבי העולם, ב-BBC החליטו לא להתגמש ולמצוא פתרון שיאפשר להם לרדת מהעץ עליו טיפסו.

    כעת מתברר, כך על פי פרסומים בעיתונות הבריטית, שאת השלישה שהפכה את "טופ גיר" להרבה יותר מתוכנית רכב למשוגעים לדבר יחליפו דוגמנית על, נהג מרוצים ושחקן.

    הצוות החדש יכלול את ג'ודי קיד היפהפיה (37) שהצליחה לעשות מעבר מעולם הדוגמנות לטלוויזיה, כיכבה בכמה תוכניות ריאלטי, ידועה כפריקית של מכוניות ובין היתר התארחה מספר פעמים בפינה "כוכב במכונית במחיר סביר" בטופ גיר והרשימה בביצועיה על המסלול. לאחרונה קיד החלה להנחות את "הקלאסיק קאר שואו" העוסקת ברכבי אספנות.

    877097070

    גיא מרטין (35) הוא מה שנקרא בעולם המלהקים "דמות צבעונית" שעוברת מסך היטב.הוא ידוע כחובב אקסטרים בנשמה וכרוכב אופנועים מטורף המתחרה בכמה סבבים, כולל במרוץ המסוכן מאוד באי מאן.

     

    45454554

    את עמדת זקן החבורה יתפוס פיליפ גלניסטר (52), שחקן שכיכב בכמה סדרות מתח מצליחות ובעל ניסיון בהנחיית תוכניות טלוויזיה שונות בנושאי מדע.כמו קיד, גם גלניסטר מנחה בעת האחרונה תוכנית רכב העוסקת בשיפוץ מכוניות.

    544545

    נראה שרק ימים יגידו האם השלושה יצליחו להיכנס לנעליים הענקיות שהשאירו אחריהם קלארקסון, מיי והאמונד והאם התוכנית תצליח לשמור על מעמדה מסביב לגלובוס.
    בכל מקרה, לפני ש"טופ גיר" החדשה תעלה באביב הבא, צפויים להגיע למסך הקטן שלושת הפרקים האחרונים של העונה ה-22 שכבר צולמו אך שידורם נדחה בשל הפרשה.

    עם זאת, לפני שאתם מתחילים להתגעגע, נראה שלא יעבור יותר מדי זמן עד שנזכה לראות שוב את קלארקסון זועק "POWER" על המסך. שמועות עיקשות מדווחת על כך שכבר בימים אלה הוא מגבש תוכנית רכב חדשה בהחלט יתכן בשיתוף האמונד ומיי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.