כחודשים וחצי לאחר תחילת שיווקן של ב.מ.וו M3 ו-M4, דלק מוטורס, היבואנית מודיעה על תחילת שיווקה של M4 קבריולה.
ב.מ.וו הציגה את M4 קבריולה בתערוכת ניו יורק האחרונה (באפריל), וחולקת את הבסיס והמכלולים עם שלושת אחיותיה לסדרה M. בחרטומה מנוע בנזין, שישה צילינדרים, מוגדש טורבו בנפח 3.0 ליטר שמייצר 431 כ"ס. אצלנו תוצע המכונית בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית בעלת מצמד כפול עם שבעה יחסי העברה. תיבת הילוכים ידנית (שישה יחסי העברה) ניתן יהיה להזמין בהזמנות מיוחדות. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 4.4 שניות (4.1 שניות בגרסה הסגורה הקלה יותר) והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
כמו אחיותיה גם היא מצוידת במתלים קשיחים, דיפרנציאל אחורי ננעל שמסוגל להעביר עד 100% מהכוח לאחד הגלגלים, בקרות אלקטרוניות עם מספר מצבי התערבות וחישוקי 18 אינץ' (אופציה ל-19 אינץ'). גם לה גוף שחלקו הגדול עשוי אלומיניום (כדי להפחית את המשקל הכללי) וחלקים נוספים מסיבי פחמן (גל ההינע למשל), כדי לחזק את מכלול העברת הכוח ולהפחית למינימום את משקלה.
להבדיל מהדורות הקודמים של גרסאות הקבריולה, לזה החדש גג קשיח מתקפל ולא גג בד. התוצאה היא שלמרות הדאגה לשמירה על הגזרה, ב.מ.וו M4 קבריולה כבדה מאחותה בכ-250 ק"ג.
גג המכונית מתקפל בשלושה חלקים אל תוך תא המטען וניתן לקפלו בלחיצת כפתור גם בנסיעה (עד 18 קמ"ש) תוך פחות מ-20 שניות.
מחירה של גרסת הקבריולה עומד על 780,000 שקלים – תוספת של 80,000 שקלים ביחס ל-M4 הסגורה או תוספת של 90,000 שקלים ביחס ל-M3 הסדאנית.