• Ad
  • פיאט דובלו חדש
    פיאט הציגה בתערוכת המסחריות בהנובר דובלו חדשה שמלבד מראה מעודכן גם מציעה מנועים חסכוניים יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פיאט הציגה במסגרת תערוכת המסחריות בהנובר, גרמניה, דור חדש לדובלו – המסחרית הקומפקטית של היצרנית.

    זהו דור שלישי למסחרית של פיאט שמאז ההשתלטות על קבוצת קרייזלר גם נמכרת בארה"ב כדודג' ראם-פרומאסטר סיטי (Ram ProMaster City). הדור הקודם שמוכר גם כאופל/ווקסהול קומבו (זכר לשיתוף פעולה אחר של פיאט עם ג'נרל מוטורס) כנראה ימשיך להיות מיוצר עבור שווקים מתפתחים כדוגמת ברזיל.

    פיאט לא מציינת דבר אודות הפלטפורמה או מימדי המסחרית החדשה כך שניתן להניח שלא בוצע במרכב שינוי מהותי ולפנינו יותר מתיחת פנים מאסיבית מאשר דור חדש "אמיתי".

    במסגרת השינוי עודכן מראה המכונית מלפנים ומאחור כשבולט במיוחד הוא החרטום החדש. בתא הנוסעים נמצא קונסולה מרכזית שונה עם מערכת מולטימדיה במרכזה, ואופציה לספסל עבור נהג ועוד שני נוסעים. בפיאט מדווחים שהושם דגש נרחב על בידוד הרעשים ותא הנוסעים של הדור החדש שקט ב-3db ביחס לדור הקודם.

    היצע המנועים של דובלו רחב למדי וכולל מנועי טורבו-דיזל (מולטיג'ט בלשון פיאט) בנפח 1.3 ליטר (90 כ"ס), 1.6 ליטר (105 כ"ס) ו-2.0 ליטר (135 כ"ס) ומנוע בנזין אחד בנפח 1.4 ליטר שיוצע בשני הספקים: 95 ו-120 כ"ס. המנועים הבסיסים ישולבו עם תיבת הילוכים ידנית בעלת חמש מהירויות כאשר המנועים הבכירים ישולבו עם תיבה בעלת שישה יחסי העברה או תיבה אוטומטית רובוטית (מצמד בודד). למעשה אלה אותם מנועים ששרתו את הדור היוצא למעט מנוע ה-1.3 ליטר שכעת מציע יכולת משופרת "עד 40%" בסל"ד נמוך. בנוסף עבור מנועי המולטיג'ט בנפח 1.3 ו-1.6 ליטר פיאט מציעה את חבילת 'אקוג'ט' (EcoJet) שכוללת במערכת עצור-התנע, צמיגים עם התנגדות נמוכה לגלגול, אלטרנטור חדש, ומשאבת שמן חדשה. לטענת פיאט ביכולתה של חבילת האקוג'ט להשיג לצריכת דלק של 22.7 ק"מ לליטר ובפליטת CO2 של 115 גרם לק"מ.

    לצד כל אלה פיאט גם מציינת כי לדובלו מערכות בקרת אחיזה ויציבות חדשות, מערכת עזר לזינוק בעלייה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערכות עזר נוספות.

    השיווק באירופה יחל במחצית השניה של 2015 בארבע תצורת מרכב, שני גבהים ושני אורכי בסיס גלגלים. אלינו דובלו יגיע לאחר מכן.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פיאט דובלו חדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.