האם יש מקום ל'סלריו' בין אלטו המזדקנת לבין ספלאש הקטנה?
האם יש באמת מקום לשלוש מכוניות פיצפונות ושונות זו לצד זו?
אנשי סוזוקי סבורים שכן, וזו הסיבה שהם משיקים היום (ג'), לראשונה באירופה, את 'סלריו' אשר הוצגה לפני כחודש בתערוכת המכוניות של ניו דלהי בהודו.
מבחינת מימדיה סלריו נמצאת אי שם באמצע הדרך בין 'אלטו' המזדקנת לבין 'ספלאש', אורכה 360 ס"מ, רוחבה 160 ס"מ, אורך בסיס הגלגלים שלה הוא 242.5 ס"מ וזה אומר שהיא טיפ-טיפה יותר גדולה מיונדאי I10 החדשה (ונפח תא המטען שלהן כמעט זהה).
סלריו מונעת באמצעות מנוע חדש, בנפח 998 סמ"ק, בעל הזרקה כפולה שאמור להיות דל זיהום, והוא מחובר לתיבת הילוכים רובוטית חדשה.
היא תיוצר עבור השוק האירופי במזרח אירופה, ושלוש המכוניות, כאמור, יוצעו זו לצד זו. תחילת המכירה באירופה, וככל הנראה גם בישראל, מתוכננת לסוף השנה הנוכחית.