• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי כמעט שלוש שנים ו-420 אלף יחידות ניסאן מעדכנת את ג'וק

    ניסאן הציגה היום (ג') בז'נבה את מתיחת הפנים של אמצע החיים של ג'וק, במטרה להשיב מלחמה לנחיל מתעצם והולך של כלים מסוגו שמתגלגלים בעקבותיו.
    שלוש שנים לאחר השקתו המוצלחת, ואחרי כ-420,000 יחידות שנמכרו ממנו, בעיקר באירופה, ג'וק המחודש מציע בראש ובראשונה מנוע חדש, מוגדש טורבו, בנפח 1.2 ליטר שמחליף את מנוע ה-1.6 ליטר. המנוע, שמוכר אצלנו מרנו, מפיק 115 כ"ס ו-20 קג"מ של מומנט, ומחובר לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול.
    רוב השינויים החיצוניים הם קוסמטיים בעיקרם, למשל פנסי LED חדשים ושינויי עיצוב לחזית ולירכתיים, אבל בתוך תא הנוסעים שופרה איכות החומרים והתחושה הכללית, שעד כה היתה דלה יחסית. גם נפח תא המטען, אחת מנקודות התורפה של הכלי, שופר איכשהו (בגרסת ההנעה הקדמית בלבד) והוא עומד כעת על 354 ליטר.

    ג'וק שעושה שרירים

    נוסף לגרסה הרגילה, ולגירסת 'ניסמו' הספורטיבית, תוצע מעתה גם גרסת 'ניסמו RS' בעלת 215 כ"ס ויומרות ספורטיביות – גם עם הנעה קדמית וגם עם הנעה כפולה.
    ההצלחה הגדולה ביותר של ג'וק, מבחינת ניסאן, אינה רק נפח המכירות אלא דווקא קהל הקונים: לדברי ניסאן, כ-85% מרוכשי הג'וק באירופה הם לקוחות חדשים עבור המותג – וזאת נחשבת הצלחה שיווקים רבת משמעות.
    הכלי המחודש יוצע למכירה ברחבי אירופה, וגם בישראל, החל בקיץ הקרוב.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ג'וק יוצא למלחמה: ניסאן הציגה מתיחת פנים למיני-קרוס-אובר שלה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.