אימפרזה WRX ו-STi מתקרבות צעד אחד לקראתנו: יוצגו בתערוכת ז'נבה לקראת השקה אירופית וישראלית
אחד מסמלי המותג הנחשבים והמוערכים יותר של סובארו היא גרסת השרירים של אימפרה, הלא היא אימפרזה STi לדורותיה, והיא מגיעה כעת לאירופה ואלינו.
בתערוכת לוס אנג'לס, בנובמבר, הציגה סובארו את WRX, תוך שהיא הופכת את צירוף האותיות הזה, שהוצמד בעבר לאימפרזה, לשם מותג בפני עצמו. המכונית החדשה מבוססת כמובן על אימפרזה הכמעט-חדשה (דור רביעי, הוצגה בניו-יורק ב-2011), כלומר שהיא מרווחת ומודרנית מן הדגם היוצא, והמיושן למדי.
באמצע ינואר, בתערוכת דטרוייט, חשפה סובארו את גרסת ה-STi שמבוססת על WRX (ונקראת מעתה 'WRX STi'), ובעוד כשבוע וחצי היא תחשוף אותה בבכורה אירופית בתערוכת ז'נבה.
כדי שלא להגיע לז'נבה בידיים ריקות תוצג STi החדשה לצידה של מכונית מירוץ שמבוססת עליה, ואשר תשתתף במירוץ הסיבולת 24 השעות של נורבורגרינג בחודש יוני השנה.
הדור החדש של אימפרזה STi מונע באמצעות מנוע בוקסר חדש, בנפח 2.5 ליטר מוגדש טורבו, שמספק 305 כ"ס ומניע כרגיל את ארבעת הגלגלים.
בדור הנוכחי תוצע אך ורק גרסת סדאן של WRX ושל STi, עם פיתוחי גוף כמיטב המסורת הסובארואית, ואלינו הן תגענה בהמשך השנה, אז יוצמד להן תג מחיר משוער של בין רבע מיליון ל-300 אלף ש"ח.