• Ad
  • מותג העל הבריטי הצטרף לחגיגה המקומית בשוק היוקרה. 'אוריכד מוטור', יבואנית פורשה, מייבאת מהיום גם את בנטלי. הדגמים המובילים יהיו קונטיננטל GT הספורטיבית (שמחירה מתחיל ב-1.8 מליון ש"ח) והקרוסאובר היוקרתי בנטייגה (שמחירו מתחיל ב-1.6 מליון ש"ח)
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בנטלי, אחד משני מותגי היוקרה היקרים ביותר של קבוצת פולקסווגן, חנכה הבוקר (ה') אולם תצוגה מרכזי  בישראל. על אף שנכחנו באירוע, ולמרות התמונות שמצורפות כאן, נדמה כאילו שצריך לקרוא את המשפט הזה פעם נוספת, וגם לצבוט קצת את עצמנו, כדי להאמין בזה. בנטלי, אחד המותגים המפורסמים והנחשקים ביותר בתעשיית הרכב, נחת בארץ הקודש. מה שעד לפני שנים בודדות נחשב לחלום באספמיה, הפך למציאות מתבקשת לאחר כניסתם של מותגי על אחרים, מפרארי ומזראטי עד לאסטון מרטין.

    גם מותגי יוקרה מבוססים אחרים, כמו מרצדס, ב.מ.וו ופורשה מוכרים כיום בישראל מכוניות שמחיריהן עולה על מיליון ש"ח, ונדמה שהשפע המוטורי הזה נובע לאו דווקא ממצב כלכלי מזהיר אלא מפני שבשונה מבעבר ישנם כיום לא מעט בעלי אמצעים שלא מרגישים חוסר נוחות בהצגת עושרם. השאלה, לכן, היא לא אם יש לבנטלי מה לחפש בשוק המקומי, אלא מדוע היא נזכרת בנו רק עכשיו.

    עוד ב-TheCar
    בנטלי חוזרת לעידן האבן

    בנטלי חושפת את בנטייגה: רכב הפנאי הראשון של החברה

    התשובה נעוצה ביבואנית המקומית של בנטלי, חברת 'אורכיד מוטורס', שהיא קודם כל יבואנית פורשה לישראל. אורכיד רכשה את זיכיון היבוא של פורשה מידי מכשירי תנועה והחלה לפעול בשוק שלנו לפני כשלוש שנים, שבמהלכן זינקו המכירות לשיאים חדשים.

    פורשה היא חלק מקבוצת פולקסווגן, שהיא גם הבעלים של בנטלי, ואנשיה, חמושים בהישגים של פורשה בישאל ובקשרים שלהם בהנהלת פולקסווגן בגרמניה, יצרו את התנאים המסחריים הנחוצים לקבלת הזיכיון ותחילת היבוא הסדרתי. כנהוג ברשות ההפצה של פורשה ושל בנטלי בעולם, גם אצלנו, בישראל, תתקיים הפרדה מלאה בין אולמות התצוגה ובהנגשת המוצר ללקוח, אולם התשתית התפעולית – כלומר, למשל, המוסך ושירותי הטריד אין, יהיו  משותפים.

     

     

    אנשי 'אורכיד' מתמקדים בשלב ראשון בעיקר בשני דגמים: הקרוסאובר הסופר-יוקרתי בנטייגה מוצע בישראל בגרסת V8  (ארבעה ליטרים טורבו, 550 כ"ס) עם אבזור מלא במחיר התחלתי של כ-1.6 מיליון ש"ח. לצידו  תעמוד באולם התצוגה קונטיננטל GT החדשה – מכונית ספורט-קופה שמונעת באמצעות מנוע ה-W12 הייחודי של קבוצת פולקסווגן, בנפח 6.0 ליטר, שמספק 635 כ"ס. מחירה: החל מ-1.8 מיליון ש"ח. שני הדגמים ייובאו גם למלאי, אם כי כנהוג בקטגוריה בכלל, ובמותג הזה בפרט, כל לקוח יוכל לדגם את מכוניתו בדיגום ייחודי לו, וכמעט כל משאלה הגיונית ניתנת להגשמה, תמורת הסכום המתאים.

    דגמי הסדאן האקסקלוסיביים – 'פליינג ספור' ו'מולזאן' – ייובאו בהזמנה מיוחדת על פי דרישת לקוחות, וכך גם  דגמים נוספים כמו בנטייגה W12. מחירה של 'פליינג ספור' V8 מתחיל בכ-1.6 מיליון ש"ח, מחיר בנטייגה W12 מתחיל ב-2 מליון ש"ח, ואילו 'מולזאן' מוצעת במחיר התחלתי של 2.6 מיליון ש"ח לגרסה הרגילה, וכ-3.2 מיליון ש"ח לגרסת בסיס הגלגלים הארוך. אם וכאשר תימכר מכונית כזאת בישראל היא תהיה אחת המכוניות היקרות ביותר שנמכרו כאן אי פעם.

    לדברי אנשי אורכיד, מחירי הדגמים השונים "תחרותיים" ביחס לדגמי העילית המקבילים של מרצדס (S קופה 63 AMG, S  קלאס מאייבך) ואסטון מרטין (DB11 וראפיד). בהתבסס על טענה זאת מאמינים יבואני בנטלי שהם יוכלו לספק כ-20 מכוניות בשנה ראשונה. אם יוצאים מנקודת הנחה שרבים מבין מי שיכולים להרשות לעצמםן מכוניות במחירים כאלה אוהבים להשיג ולהציג את "הדבר הבא", הרי שיעד מכירות כזה הינו שאפתני אבל לא בהכרח יומרני.

    צילומים: רונן טופלברג

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אריסטוקרטיה בהרצליה: בנטלי חונכת את אולם התצוגה שלה בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.