יבואני מיצובישי מקווים למכור בשנה מלאה 1,500 יחידות של הטנדר טריטון החדש, מחליפו של 'האנטר', אשר הושק היום בישראל, ואין זה עניין של מה בכך.
פלח השוק של טנדרים, שבעבר הלא מאד רחוק היה מפלט מס לעוסקים עצמאיים ותחליף זול לג'יפ עבור חובבי שטח, הפך בשנים האחרונות לאחד מפלחי השוק המוכים ביותר מבחינת נטל המס, וסך המכירות בסגמנט הצטמצם בהתאם לכך.
בבואו להיאבק מול השולטים בזירה – איסוזו D-MAX וטויוטה היילקס, מביא איתו L200 החדש, נכדו של 'מאגנום' ובנו של 'האנטר', בעיקר את מערכת ההנעה: מנוע הטורבו-דיזל, ההנעה הכפולה והתמסורת האוטומטית שמניעים את פאג'רו, וגם מערכת בקרת יציבות אלקטרונית שמסוגלת להתמודד עם גרירת נגררים, וכושר גרירה מוביל של 3.1 טונה.
אנשי מיצובישי טוענים גם שהטנדר שלהם חסכוני ממתחריו באופן משמעותי בתצרוכת הדלק, עניין שכמובן צריך עדיין להיבחן בשטח.
מנוע ה-2.4 ליטר של טריטון מוצע בשני הספקים: 154 כ"ס (38.8 קג"מ) בגרסה הבסיסית שמוצעת עם הנעה אחורית ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית (אותו מנוע באותו הספק מניע גם את הגרסה הבסיסית של גרסת ההנעה הכפולה), וגרסת "הספק גבוה" – 181 כ"ס (43.8 קג"מ) שמוצעת בגרסה האוטומטית כפולת ההנעה.
מחירים: 195,000 ש"ח לגרסה הידנית הבסיסית ביותר, 220,000 ש"ח לגרסה הידנית המאובזרת וגם לגרסה האוטומטית הבסיסית (הנעה אחורית), 232,000 ש"ח לגרסת ההנעה הכפולה הבסיסית, ו-245,000 ש, לגרסת הדקאר – הנעה כפולה ורמת אבזור גבוהה ביותר.