• Ad
  • לראשונה בתולדות המותג יחל שיווקה של הונדה סיביק טורר (סטיישן) גם בישראל. אצלנו ברבעון הראשון של 2014
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הפעם האחרונה שבה הציעה הונדה גרסת סטיישן לסיביק היתה הדור השישי אשר יוצר בין השנים 2000-1996, וגם אז רק בשווקים בודדים. כעת, לקראת תערוכת פרנפורט, חושפת הונדה גרסה שכזו עבור הדור החדש והתשיעי של סיביק.

    סיביק 'טורר' (סטיישן בלשון הונדה) שומרת על עיצוב חיצוני דומה לדגם הקונספט שהוצג לפני כחצי שנה בתערוכת ז'נבה. בולט במיוחד הוא קו החלון שמאחורי המושב האחורי, אשר משתפל כלפי מטה ומעמעם את משקל המכונית תוך שהוא מקנה לה מראה דמוי קופה.

    הונדה סיביק טורר מבוססת על פלטפורמת הסיביק האצ'בק (5 דלתות) שמיועדת, כמוה, בעיקר לשוק האירופי ושונה משמעותית במידותיה מגרסת הסדאן. בהשוואה לאחותה קטומת הזנב היא ארוכה ב-23.5 ס"מ מאד משמעותיים (וסה"כ 452 ס"מ), אבל שאר הממדים (רוחב, גובה ובסיס-גלגלים) זהים לגרסת ההאצ'בק.

    הנשכר העיקרי מתוספת האורך הוא, כמובן, תא מטען שנפחו 624 ליטר, ועל פי הנתונים התיאורטיים זהו תא המטען הגדול בקטגוריה. קיפול המושבים האחוריים יגדיל את הנפח ל-1,668 ליטר.

    ה'טורר' תשווק עם מנוע הטורבו-דיזל החדש של הונדה, בנפח 1.6 ליטר (120 כ"ס) או עם מנוע הבנזין המוכר בנפח 1.8 ליטר (142 כ"ס), ואליהם ישודכו תיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות. באופן לא אופייני לקטגוריה תוצע 'טורר' גם עם מערכת מתלים אחוריים בעלת שיכוך משתנה (ADS). מערכת זו מתאימה את עצמה למשקל המועמס לתא המטען, וגם לתנאי הדרך, ומציעה שלושה מצבים לבחירת הנהג: 'קומפורט', 'נורמל' ו'דיינמיק'. לעת עתה, הונדה לא מציינת אם המערכת תוצע כסטנדרט או כאופציה בתוספת תשלום.

    סיביק טורר תיוצר לצד אחותה ההצ'בקית במפעל בבריטניה, ומשם – במהלך הרבעון הראשון של 2014 – תעשה את דרכה גם לישראל וכך, לראשונה בתולדות המותג, תשווק גרסת סטיישן לסיוויק גם אצלנו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בקרוב בישראל: הונדה סיביק סטיישן

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.