• Ad
  • חלוצת מהפיכת המיני בישראל, סוזוקי אלטו, מנסה לבצע קמבק עם הורדת רף המחיר למכונית חדשה בישראל: 52,000 שקלים בלבד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת 'מכשירי תנועה', יבואנית סוזוקי לישראל, הכריזה על הפחתת מחיר הבסיס של סוזוקי 'אלטו' ל-52,000 ש"ח בלבד, לגרסת ה-1.0 ליטר הידנית.

    'אלטו' נחשבת לחלוצת מהפיכת ה'מיני' בישראל, לאחר שבשנת 2009 הציבה את הרף התחתון למחירה של מכונית חדשה "מהינלונים".

    אלטו הוצעה בשעתו תמורת 60,000 ש"ח בלבד, וציבור רחב של לקוחות ראה בה אלטרנטיבה משתלמת למכוניות משומשות.

    בסמוך לאחר מכן החלו גם המתחרות הקיימות – יונדאי i10, פיז'ו 107 ופיאט 'פנדה', וגם מתחרות חדשות כמו קיה פיקנטו, שברולט 'ספארק' וסקודה/סיאט 'סיטיגו'/'Mii' להתיישר סביב אותה גזרת המחיר, וקצב המכירות של 'אלטו' (שהובילה את הקטגוריה למשך תקופה ארוכה) הואט.

    כעת מאתגרת 'מכשירי תנועה' את מתחרותיה פעם נוספת וקובעת רף תחתון חדש ונמוך משמעותית מבעבר: 52,000 שקלים עבור הגרסה הידנית ו-63,000 שקלים עבור האוטומטית. מדובר בהוזלה של 10,000 ו-9,000 שקלים (בהתאמה) ביחס למחיר הנוכחי.

    אלטו אמנם משדרת תחושה בסיסית ומעט מיושנת יחסית לחלק ממתחרותיה, ויונדאי i10 חדשה תושק אצלנו בקרוב, אבל מנגד המתחרה הקרובה אליה ביותר במחיר עדיין יקרה ממנה ב-10,000 שקלים מאד משמעותיים לגרסה הידנית ו-9,000 שקלים לגרסה האוטומטית. בטווח המחירים הזה זהו פער משמעותי שיכול לשנות את העדפות הצרכנים.

    ב'מכשירי תנועה' מציינים שמדובר במחיר מיוחד לתקופה מוגבלת, עד לערב ראש השנה. עם זאת, במקרים רבים בעבר הוארכו מבצעי מכירות מוגבלים למשך תקופה נוספת.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סוזוקי אלטו קובעת (שוב) את רף המחיר הנמוך למכונית חדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.