• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מנהלת התביעות של חברת סקוריטס התנצלה בפני שמאי על פגיעה בשמו הטוב ומקצועיותו

    ניסיון של חברת הביטוח סקוריטס, אשר משמשת כמורשה מטעם חברת לוידס בישראל, לגלגל על שמאי רכב האשמה לפיה הוא ניסה לנפח את היקף התביעה של מבוטחת עלה לחברה בהתנצלות והעברת תרומה על סך 1,000 שקלים לארגון נכי צה"ל.

    במכתב ששלחה מנהלת התביעות של סקוריטס למבוטחת שתבעה ממנה פיצוי בגין נזק שנגרם לרכבה נכתב: "שימי לב לתמונה מס' 65 שם לא רואים שיש נזק לכנף קדמית. בתמונה 66 רואים שהשמאי תלש את הכנף הקדמית מבלי סיבה ברורה.
    בנסיבות אלו לא אושר תיקון הכנף הקדמית".

    מכתב זה עורר את זעמו של השמאי איל נרקיס, אשר ערך את דוח השמאות מטעם המבוטחת, והוא פנה באמצעות עו"ד שלמה תוסיה כהן למנהלת מחלקת התביעות של סקוריטס בדרישה להתנצל ולפצות אותו על פגיעה בשמו הטוב.

    במכתבו של עו"ד תוסיה כהן נכתב כי " דברים אלה אשר פורסמו במכתב שנשלח אל לקוחה של מרשי – פורסמו על ידך מתוך כוונה ברורה וזדונית לייחס למרשי ביצוע עבירות מירמה ו/או ניסיון להוצאת דבר במירמה ו/או לייחס לו חוסר מקצועיות קיצוני והכל בכוונה תחילה לפגוע בו, במשרתו ובמקצועו…פרסום דברי בלע אלה נעשה על ידך בחוסר תום לב וברשלנות רבתי ללא כל ביסוס מקצועי ומבלי שנתנה כל חוות דעת נגדית בדבר הפגיעה ברכב".

    נרקיס ועורך דינו תבעו ממנהלת מחלקת התביעות להתנצל, ולפצות את נרקיס ב-100 אלף שקל.

    בעקבות המכתב גובש הסכם פשרה בין עורך הדין של סקוריטס, רועי לוי, לבין עו"ד שלמה תוסיה כהן, ובעקבותיו שלחה מנהלת מחלקת התביעות מכתב לבעלת הרכב ובו היא כותבת כי "אין ולא היתה לי כל כוונה לפגוע במר נרקיס, בשמו הטוב או להעלות כל טענה לחוסר יושר או חוסר מקצועיות מצידו. ככל שהדברים אשר נכתבו במכתבי התפרשו אחרת הריני להביע צער על כך ולהתנצל בפני מר אייל נרקיס על הפגיעה בו".

    במקום פיצוי לנרקיס, ובהתאם לסיכום, תרמה המנהלת 1,000 שקל בשמו של השמאי נרקיס לארגון נכי צה"ל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    היזהרו בכבוד השמאי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.