• Ad
  • OMG ב-AMG: פטר סולברג מותח מכונאי רכב תמימים

    דריפטים בגיל השלישי? פטר סולברג, אלוף העולם בראלי לשעבר, החליט להצטרף לעידן הויראלי ברשת. לצורך המשימה הוא הפיק סרטון בו הוא מחופש לקשיש שלוקח מכונאי רכב תמימים לנסיעה אותה יתקשו לשכוח
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    4354367בשנים האחרונות לכולם כבר ברור שהשיח הציבורי עבר לרשת וגם מי שהתברך בהישגים של ממש בעולם האמיתי מבין, במוקדם או במאוחר, שעליו להפוך גם לויראלי. אפילו מנהיגי מדינות מוצאים את הזמן להעלות פוסטים באתרי המדיה החברתית ומדי פעם אף מפיקים סרטונים משעשעים.
    עם זאת, נראה שלכוכבי הספורט המהיר בעולם לקח קצת יותר זמן להפנים את המציאות החדשה ובזמן שהם עשו מאמצים והתאמנו במשך חודשים כדי לשפר ב-5 מאיות השניה את זמני ההקפה שלהם, נהג ראלי בינוני מארצות הברית העונה לשם קן בלוק צילם את סרטוני הג'ימקאנה הראשונים שהפכו אותו לכוכב ענק ברשת ולאחד האנשים המפורסמים ביותר כיום בספורט המוטורי.

    לאחר שהפנימו את חוקי המשחק החדשים, כיום כמעט כל נהג מרוצים דואג לפיסת נוכחות מגניבה ברשת.
    השבוע, גם אלוף העולם לשעבר בראלי, פטר סולברג, הצטרף לחגיגה בסרטון משעשע בו הוא מופיע תחת מעטה איפור כבד כקשיש בשנות השמונים לחייו שנתקל כביכול בבעיה במרצדס סטיישן החדשה (C63 AMG) שלו ומזמין אנשי שירות מקומיים של החברה כדי לעזור לו לאבחן את התקלה.ר6576678687
    בתחילת הנסיעה סולברג נוהג בזהירות ובמתינות כפי שהייתם מצפים מאדם מבוגר, אך בהמשך, כשהוא מגיע למגרש חניה גדול ומושלג, הוא מגביר את הקצב על מנת להראות למכונאי את הבעיה ברכב ותוך כדי סחיפות זנב ודריפטים מתלונן על חוסר אחיזה בסרן האחורי ורעשים חזקים מהאגזוז.
    חלק מהמכונאים שמגיעים לקריאת השירות של סולברג "הקשיש" מבינים במהרה שלאוחז בהגה יש מושג מה הוא עושה ואילו לאחרים הלב יורד לתחתונים ונראה שהם רק מחכים לרגע שהסבא המטורף יעצור והם יוכלו להמלט מהרכב.


    אמנם ז'אנר המתיחות הזה לא חדש וכבר ראינו בעבר לא מעט סרטונים בהם נהגי מרוץ מחופשים, בהם אפילו סבסטיאן פטל – 3 פעמים אלוף העולם בפורמולה 1, הפחידו סוכני מכירות או לקוחות עם נהיגה מטורפת, אבל אין ספק שהסרטון החדש של סולברג הוא אחד הטובים והאמינים בז'אנר ונופל רק מסרטון הנקמה של כוכב סבב הנסקאר האמריקאי, ג'ף גורדון, בעיתונאי רכב שטען שסרטון מתיחות בו הוא כיכב והפחיד סוכן מכירות הוא מזויף.

    4354466
    גורדון לא נשאר חייב ורקח מתיחה מורכבת לעיתונאי הספקן שכללה מרדפים במהירות גבוהה וניידות משטרה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.