• Ad
  • ב.מ.וו חושפת בפריז את הדור החדש והשביעי במספר של סדרה 3, שינסה להמשיך ולהוביל את הקטגוריה אותה ייצר לפני 40 שנה. הדור החדש יגיע לישראל במחצית השניה של 2019
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    תערוכת פריז נפתחה הבוקר לעיתונאים, ואחת החשיפות המעניינות וחשובות ביותר הייתה בדוכן של ב.מ.וו, אשר חשפה את הדור החדש של סדרה 3 הסופר פופולארית. מדובר הדור שביעי וחדש לחלוטין של מכונית הסדאן היוקרתית של הבווארים, המתבססת על פלטפורמה חדשה עליה כבר מתבסס ה-X3 החדש.

    ב.מ.וו כהרגלה לא מהמרת על העיצוב, בטח ובטח שמדובר באחת המכוניות החשובות ביותר בהיצע שלה. סדרה 3 החדשה נראית כגרסה מלוטשת ומודרנית יותר של קודמתה, עם חרטום מחודד יותר ופרשנות חדשה ליחידות התאורה אחוריות בצורת האות L, כך שלא ניתן לטעות בה. מצד שני, הושקעה המון עבודה בשיפור האווירודינמיקה של המרכב, בין היתר בזכות חיפוי לתחתית הרכב ושבכת הכליות המסורתית שהפכה להיות אטומה, כך שמקדם הגרר ירד ל-0.23 CD בלבד בחלק מהגרסאות.

    עוד ב-ThCar
    כל החידושים מתערוכת פריז

    הדור החדש של סדרה 3 צמח במידותיו, כשלאורך הכולל (471 ס"מ) נוספו 8.5 ס"מ ולרוחב (183 ס"מ) נוסף 1.5 ס"מ. בסיס הגלגלים התארך ב-4 ס"מ משמעותיים ל-285 ס"מ בסך הכל, ויחד עם מפשק סרנים רחב יותר מבעבר (43 מ"מ מלפנים ו-21 מ"מ מאחור) אמור להבטיח שיפור ביציבות נוסף לשיפור במרווח הפנים.

    למרות הגידול במידות, והודות לשימוש בנרחב באלומיניום בשלדה וברכיבי המתלים, סדרה 3 החדשה קלה ב-55 ק"ג מקודמתה, מציגה קשיחות מבנית גבוהה יותר של השלדה עד 50% בחלקים מסוימים, ועדין שומרת על חלוקת משקל מאוזנת של 50:50 בין הסרנים שהפכה לאחד מסימני ההיכר של המכונית.

    בשלב ראשון תציע ב.מ.וו את סדרה 3 החדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר בהספקים של 184 כ"ס (320i) ו-258 כ"ס (330i) או מנוע טורבו דיזל בנפח דומה בהספקים של 150 כ"ס (318d) ו-190 כ"ס (320d). גרסת השישה צילינדרים היחידה נכון לעתה תהיה מונעת דיזל (330d) עם הספק של 265 כ"ס. כל המנועים מצוידים בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, כשהגרסאות החלשות יוצעו גם עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה.

    מנועי שישה צילינדרים חזקים ובראשם גרסת M340i עם 375 כ"ס והנעה כפולה, כמו גם מנוע טורבו 3 צילינדרים בסיסי אמורים להצטרף להיצע המנועים בשנה הקרובה. ברוח ימים אלו חשובה לא פחות היא הגרסה ההיברידית הנטענת (330e) שתצטרף להיצע בקיץ 2019 ותאפשר טווח נסיעה של עד 60 ק"מ באמצעות אנרגיה חשמלית והספק כולל של 290 כ"ס בדומה לגרסה ההיברידית של הדגם הפורש.

    כמתבקש כיום, סדרה 3 החדשה תציע מגוון של מערכות בטיחות אקטיביות המעניקות לה יכולת חצי אוטונומית, כמו גם מערכת מולטימדיה עדכנית עם מיטב הקישוריות ואפשרות שיתוף המידע המקובלות כיום. שיווקה של ב.מ.וו סדרה 3 החדשה יחל באירופה בתחילת שנת 2019, כשמ"דלק מוטורס" יבואנית ב.מ.וו נמסר כי בישראל תשווקה סדרה 3 החדשה מתחילת המחצית השניה של 2019.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    תערוכת פריז: ב.מ.וו סדרה 3 החדשה נחשפת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.