• Ad
  • לוהט בטסלה: אחרי תקופה ארוכה בה לא שמענו על מקרים בהם טסלה עלתה באש, לפני מספר ימים הגיע לרשת סרטון מנורבגיה המתעד שריפה שפרצה בטסלה מודל S בעת טעינה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    327678899טסלה היא ללא ספק השם החם ביותר בעולם הרכב בשנים האחרונות.
    היצרנית מעמק הסיליקון, שהגיעה משום מקום ופיתחה מכונית יוקרה חשמלית שלא רק מסתכלת לכל התוצרים של יצרניות הפרימיום הותיקות בלבן של העיניים אלא גם מתעלה עליהם בכמעט כל תחום אפשרי, זכתה בשנים מאז שהושקה לביקורות נלהבות ולהצלחה מסחררת.

    בניגוד לחשמליות חצי מבושלות מבית בטר פלייס, ניסאן וג'נרל מוטורס, אלון מאסק הוכיח לכולם כי בהחלט ניתן לייצר מכונית חשמלית שתהיה ראויה, נחשקת ובעלת טווח מתקבל על הדעת בין טעינות.

    עוד ב-TheCar:
    טויוטה מראה לטסלה מה עושה פרה
    פולקסווגן מכינה: ספינת דגל חשמלית
    לחיים: בניו זילנד החלו לתדלק מכוניות בבירה

    עם זאת, כמו כמעט בכל מקרה של הטמעה של טכנולוגיה מתקדמת, בתחילת הדרך היו קצת חריקות או במקרה של טסלה – להבות שכילו לפני כשנתיים וחצי כמה וכמה רכבי מודל S ללא סיבה ברורה.

    כמה מהמקרים התרחשו תוך כדי נסיעה, ככל הנראה כתוצאה מפגיעה של חפץ חד ברצפת הרכב בו ממוקמות סוללות הליתיום העוצמתיות, וחלק מהמקרים התרחשו במהלך חניה תמימה או טעינה לילית.
    על אף שטסלה לא הודתה בשום כשל תכנוני או הכריזה על קריאה לתיקון, יש להניח כי מהנדסי החברה עבדו לילות כימים כדי לפתור את הבעיה ולצמצם ככל הניתן את האפשרות שהמכונית היוקרתית תהפוך ללפיד בוער ברגע.

    ואכן, לאחר אותו צבר אירועים ראשוני, הבעיה לא חזרה על עצמה שוב לפחות עד לשבוע האחרון.
    שנת 2016 אמורה להיות חשובה במיוחד עבור היצרנית הצעירה ובמהלכה ניתן יהיה לבחון האם המודל X, רכב הפנאי החדש של החברה, יזכה לקבלת פנים חמה לפחות כמו זו של המודל S, אך מהשבוע הראשון של השנה בטסלה יזכרו במיוחד את הסרטון שהפך לויראלי ברשת בו נראית מודל S עולה בלהבות, מתפוצצת ונשרפת עד היסוד במהלך "תדלוק" בתחנת טעינה מהירה בנורבגיה.

    למרבה המזל, בעל הרכב ניצל את זמן הטעינה לקניות בחנות הנוחות הקרובה וכשהוא חזר לרכב לאחר כמה דקות הרכב כבר עלה בלהבות.
    מכבי האש המקומיים הגיעו למקום במהירות, אך מאחר שלא ניתן לכבות סוללות ליתיום בוערות עם מים היה צורך להזעיק משאית כיבוי מיוחדת עם מיכלי קצף המתאימים לכיבוי שריפות מסוג זה ועד שזו הגיעה המכונית נשרפה כליל.
    מכבי האש של נורבגיה, החברה שמפעילה את תחנות הטעינה וטסלה פתחו בחקירות לבירור הסיבה להתלקחות.54658900

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.