• Ad
  • שברולט אימפלה
    מעבר לדגמים אמריקניים, קרוז מחודשת והמתנה להתחדשות מאסיבית ב-2016
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שברולט השנה סיכמה שנה מוצלחת למדי עם גידול של 81.2% בעיקר בזכות מכירות גבוהות לטראקס (ממנו נמכרו 2,306 יח' במהלך 2014). הכמויות הנאות אף החזירו את שברולט לעשירייה הראשונה בטבלת המסירות (מקום שמיני), אבל צריך לזכור שהנתונים הנאים בסיכום 2014 מגיעים לאחר ביצועים מאכזבים שנה קודם לכן ועדיין רחוקים משנות השיא של המותג בישראל.

    שנת 2013 אולי היתה השנה הגרועה ביותר של שברולט בישראל. את אותה שנה סיימה שברולט עם 6,680 מסירות בלבד, נחלשה 15.5% ביחס לתקופה המקבילה שנה לפני כן ודורגה במקום ה-12 בטבלת המסירות השנתית.

    שנת 2014 החזירה את הצבע ללחיים של אנשי היבואנית והערכותיהם לגבי ביצועיהם בשנת 2015 דומים לאלה של השנה שעברה. את העלייה המשמעותית במכירות הם מצפים לבצע ב-2016 בעקבות התחדשות מאסיבית בדגמים המרכזיים.

    חידושי 2015
    השינוי הגדול ביותר שצפוי בשורות שברולט השנה יתרחש כבר בעוד חודש-חודשיים עם תחילת שיווקה של שברולט קרוז בגרסה מחודשת. השינויים אינם גדולים וכוללים נגיעה בחרטום, שיפור הנדסת האנוש ותוספת אבזור בתא הנוסעים. המטרה היא לשפר את התמורה, ולמשוך עד בוא גרסה חדשה לגמרי מתישהו ב-2016. בינתיים כבר הוצגה קרוז חדשה עבור השוק הסיני (שלא רלוונטית אלינו) ובתערוכת דטרויט האחרונה הוצגה וולט חדשה שכנראה על בסיסה תיבנה קרוז הבאה.

    https://www.youtube.com/watch?v=9MILWiZdz9A

    התחלת שיווקה של קרוז המחודשת מסמלת גם את תחילת המעבר לשברולט אמריקה. כאמור בעקבות החלטת GM להפסיק את פעילות שברולט אירופה (שם הקונצרן יתמקד באופל כזרוע העממית יותר), הועברה פעילות שברולט הישראלית תחת חטיבת שברולט דרום אפריקה. המשמעות עבור הצרכן היא שדגמי שברולט יגיעו אך ורק מצפון אמריקה (פרט לספארק הקטנה). עבור היבואנית המשמעות היא רכישה של דגמים שיצורם יקר יותר מאשר זה הקוריאני, אבל מצד שני מחירי הובלה נמוכים יותר וגם המכס נמוך ב-7%.

    לוטשים עיניים ל-2016
    בעבר העריכו אנשי UMI שכבר השנה נזכה לעוד שני חידושים מרכזים – התחלת שיווקן של ספארק ומאליבו החדשות. אבל לאחרונה עדכנה היבואנית את תוכניותיה והמכוניות החדשות לא יופיעו בישראל לפני 2016. אז כאמור גם תצטרף קרוז החדשה.

    הדור הבא של שברולט ספארק טרם נחשף, אבל כבר כעת ידוע שהוא יבוסס על אופל קארל שתמונותיה וחלק מפרטיה פרסמנו לאחרונה. קארל תיוצר בקוריאה על פס ייצור מקביל לספארק והשניים יחלקו פלטפורמה, מכלולים וגם מנועים. בינתיים לקארל מנוע אחד שכבר נמצא באופל קורסה ואדם: תלת-צילינדרי, הזרקה ישירה בנפח 1.0 ליטר שמפיק 75 כ"ס. לעת עתה המנוע מוצע בשילוב עם תיבת הילוכים ידנית בלבד (חמש מהירויות) אבל ב-UMI אומרים שתוצע גם תיבה אוטומטית (שלא היה בדור הנוכחי של ספארק). בנוסף יתכן וספארק תוצע גם בגרסה מוגדשת למנוע.

    https://www.youtube.com/watch?v=QAhcdxo0D2Q

    אופל קארל תוצג בחודש מרץ בתערוכת ז'נבה והבכורה של שברולט שמורה לתערוכת ניו יורק בחודש אפריל. אלינו ספארק (וגם קארל) יגיעו רק ב-2016.

    בתערוכת ניו יורק תציג שברולט גם מאליבו חדשה. הדור הנוכחי ושמיני במספר של שברולט מאליבו הוצג ב-2013 ולא זכה להצלחה גדולה בשוק הביתי. אחת הסיבות היא כנראה הצטמקות ממדיו ביחס לקודמו. הדור החדש, אם כך צפוי להיות גדול משמעותית וכנראה שגם יתבסס על פלטפורמה חדשה.

    לצד כל אלה ב-UMI מקווים הפעם להביא גם את קאמארו – מכונית הרטרו השרירית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שברולט קרוז מחודשת בדרך לישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.