• Ad
  • בתפריט: מאזדה 2 חדשה בתצורת סדאן והאצ'בק, רכב פנאי קטן שיתחרה בקטגוריית ניסאן ג'וק ודור חדש של מיאטה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, נערכת לקראת השקת מבול של דגמים חדשים בשוק הישראלי. חלקם מיועדים לקסום לחברות ציי הרכב, אחרים ללקוחות הפרטיים ואחד אפילו לחובבי הנהיגה.

    לקראת סוף שנה זו יחל שיווקה בישראל של מאזדה 2 החדשה. המכונית החדשה שתוצג לקהל הרחב בתערוכת פריז הקרובה (אוקטובר), כבר נחשפה ברשת בתצורת האצ'בק ובקרוב תוצג גם בתצורת סדאן. שתיהן יגיעו אלינו בערך באותו הזמן כשיתכן והסדאן תקדים את תצורת ההאצ'בק.

    מאזדה 2 החדשה היא המכונית הרביעית של מאזדה שמציגה את טכנולוגיות 'סקאי אקטיב' שעיקרה שם שיווקי למרכב קל ושימוש במנועים ותיבות הילוכים שתורמים לחסכון בדלק.

    אחת מנקודת התורפה בדגם הקודם היה מרווח בתא הנוסעים. בהתבסס על ממדיה החיצוניים של המכונית החדשה נראה שבעיה זו נפתרה. הדור החדש ארוך בכ-14 ס”מ וגבוה ב-2.5 ס"מ. בסיס הגלגלים שרומז על המרווח בתא הנוסעים צמח ב-6 ס"מ מאוד משמעותיים. הרוחב נותר כשהיה.

    המכונית תוצע בישראל עם מנוע ה-1.5 ליטר החדש שמוכר לנו מה-3, ועם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה.

    מעט אחר-כך יגיע CX-3 – רכב פנאי קטן שיתחרה בכלים דוגמת ניסאן ג'וק, שברולט טראקס ואחרים. רכב הפנאי החדש שטרם נחשף רשמית, מבוסס על פלטפורמת מאזדה 2 החדשה ומציע את אותם מנועים ותיבות הילוכים. אלינו הוא יגיע עם אותו מנוע שנמצא ב-2 החדשה (1.5 ליטר ותיבת שישה הילוכים של היצרנית).

    באמצע 2015 תגיע לישראל MX-5 החדשה – דור רביעי למכונית האייקונית. הדור הראשון של MX-5 הוצג בתערוכת שיקאגו 1999 וחשיפת הדור החדש שמורה לאותה תערוכה 16 שנה אחר כך (שתיערך בפברואר 2015).

    בכל הנוגע למכונית החדשה מאזדה שומרת על הקלפים קרוב לחזה ומטפטף מידע אודותיה במתינות. לטענת היצרנית המכונית תהיה "ממוקדת נהג" לא פחות מהדור הקודם, וחלוקת המשקל תהיה בדיוק 50:50, מלפנים ומאחור.

    בעבר דובר על כך שמאזדה ואלפא רומיאו ישתפו פעולה לבניית רודסטר משותפת לשתיהן, אבל כשסרג’יו מרקיונה, מנכ”ל פיאט-קרייזלר, הציג לפני מספר חודשים את תוכניות אלפא לשנים הקרובות, שיתוף הפעולה עם מאזדה לא הוזכר. שתיקה זו עשויה לחזק דיווחים שפורסמו ברשת לפיהם הפרויקט נגנז וכל אחת מהיצרניות תמשיך בפיתוח עצמי בנפרד.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    תוכניות יבואנית מאזדה ל-2015

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.