• Ad
  • שודדי הקברים, גרסת דיזלגייט: גנבו מכוניות ממגרש הקברות של TDI ומכרו אותן ללקוחות תמימים

    עשרות מכוניות נגנבו בחודשים האחרונים מבית הקברות של רכבי TDI שהוקם במגרש החניה של אצטדיון הסילברדום הנטוש וכעת נתברר שרבות מהן חזרו לזהם את האוויר בעזרת מסמכים מזויפים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שוד קברים הוא אחד מהעיסוקים העברייניים העתיקים בעולם. אמנם כיום הפופולריות של עיסוק זה ירדה משום שבמרבית הקברים בעידן המודרני אין יותר מדי מציאות, אבל חבורה של עבריינים ממישיגן קיבלה השראה מהעיסוק הוותיק ופשטה על בית קברות לא שגרתי שהוקם בראשית השנה במגרש החניה העצום של אצטדיון הפוטבול הנטוש סילברדום פונטיאק במישיגן כדי לאחסן בו אלפי רכבי פולקסווגן ואודי עם מנועי דיזל שצוידו בתוכנת זיוף שהסתירה את נתוני פליטת המזהמים האמיתיים שלהם אשר נקנו בחזרה מלקוחות בהתאם להסכם פשרה חסר תקדים שהושג לפני כשנה וחצי.
    במסגרת ההסכם נקבע כי פולקסווגן תרכוש בחזרה קרוב לחצי מיליון מכוניות מתוצרתה המצוידות במנוע 2.0 TDI שנמכר בארצות הברית. במעמד חתימת ההסכם טענה פולקסווגן כי כלי רכב אלה יוחזקו ויתוחזקו בהתאם לנדרש במגרש סילברדום ובעשרות מקומות אחסון נוספים ברחבי ארצות הברית עד שיוחלט האם ניתן יהיה לערוך בהם שינויים שיאפשרו להם לעמוד בתקנות הזיהום גם לאחר הסרת תוכנת הזיוף, ואם ימצא פתרון לבעיה המכוניות כל הרכב יתוקנו וימכרו מחדש או ייוצאו אל מעבר לים.

    מאז עברו כבר לא מעט חודשים והרכבים, חלקם כמעט חדשים לחלוטין וממודלים יוקרתיים, נותרו במקום. הרכבים הזנוחים עוררו את תיאבונם של כמה עבריינים שגילו שהאבטחה במקום רופפת למדי ואלה החליטו להעלים מהמקום רכבים, לזייף להם TITLE חדש (מעין "תעודת זהות" ורישוי של הרכב) ולהעביר אותם אל מחוץ לתחומי מישיגן למדינות שונות בארצות הברית כמו אינדיאנה וקנטאקי הסמוכות אבל גם, כך מסתבר, לקליפורניה הרחוקה, ושם למכור אותם לסוחרים או אנשים פרטיים תמימים בעזרת ה-Title המזויף ממישיגן שלאחר המכירה מוחלף באחד חדש, לגיטימי וחוקי לכאורה.

    כמות הרכבים המאוחסנים בבית הקברות של ה-TDI בסמוך לאצטדיון סילברדום כל כך גדולה שיתכן שאף אחד כלל לא היה עולה על כמה עשרות רכבים שנעלמו פה ושם, אבל כשמספרי השלדה של רכבים שנקנו בחזרה מהלקוחות ונשלחו לאחסנה החלו פתאום להופיע שוב במערכת לאחר שביקרו בתחנות שירות של פולקסווגן, התרמית נחשפה ועד כה אותרו לפחות 60 רכבים שחזרו מן המתים לחיים.

    כעת הרשויות במישיגן עובדות בשיתוף פעולה עם כוחות שיטור מחוץ למדינה ועם אנשי קונצרן פולקסווגן כדי לאתר עוד עשרות אם לא מאות רכבי פולקסווגן ואודי שככל הנראה נגנבו בחודשים האחרונים מבית הקברות באצטדיון סילברדום פונטיאק וחזרו לכביש. נבדקת אפשרות כי עובדים של החברה שנשכרה על ידי פולקסווגן כדי לטפל באחסון הרכבים שיתפו פעולה עם חבורת הגנבים.

    WDRB 41 Louisville News

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.