• Ad
  • גרסת הטורבו של קרוז חוזרת להיצע המקומי הישראלי לאחר היעדרות של כשנה. הפעם היא מגיעה אלינו מקוריאה במקום ארה"ב, מוצעת בשתי גרסאות מרכב במקום אחת ובמחיר נמוך מבעבר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לאחר היעדרות של כשנה, UMI, יבואנית שברולט, מחזירה לישראל את קרוז טורבו. הפעם מגיעה אלינו המכונית מקוריאה ולא מארה"ב.

    שיווקה של גרסת קרוז טורבו בישראל הופסק בינואר 2013 כחצי שנה לאחר שהתחיל. זמן קצר מאוד בכל קנה מידה שיווקי, והוא נבע בעיקר מחוסר יכולתה של UMI לתמחר את הגרסה באופן תחרותי מול המתחרות. לדוגמה, אופל אסטרה ברלינה, עם אותו מנוע בדיוק, הוצעה תמורת 127,000 ש"ח בעוד שמחירה של קרוז טורבו היה יקר ב-3,000 שקלים. קרוז טורבו, עם זאת, הציעה יותר אבזור מאשר אסטרה ברלינה.

    בנוסף, באותה תקופה שברולט עדכנה קלות את המראה החיצוני והפנימי של קרוז שיוצרה בקוריאה. לטענת UMI הם לא רצו לבלבל את הקהל ולהציג באולמות התצוגה גרסת 1.6 ליטר שמגיעה אלינו מקוריאה עם מראה מעודכן, וגרסת טורבו שמגיעה מארה"ב עם מראה שונה. על כן הוחלט ב-UMI להפסיק את היבוא, ולהמתין עד תחילת ייצור גרסת הטורבו גם בקוריאה.

    ב-UMI ציפו שיבוא גרסת הטורבו מקוריאה יחל עוד ב-2013, אולם זה לא קרה, וכעת, כאמור, מתחדש שיווקה בישראל.

    בשלב הראשון תשווק קרוז טורבו עם מרכב האצ'בק וסדאן, ובהמשך תתווסף גרסת סטיישן. המחירים מתחילים ב-124,000 שקלים לגרסת ההאצ'בק ו-125,000 שקלים עבור גרסת הסדאן, ברמת אבזור 'LT' הבסיסית. רמת 'פלטינום' המאובזרת מייקרת את מחיר הגרסאות בעוד 3,000 שקלים בהתאמה. מחירה של גרסת הטורבו בתצורת סטיישן טרם נקבע. המחיר החדש נמוך מהמחיר בו הושקה לראשונה גרסת הטורבו: אז עמד מחירה על 140,000 שקלים לגרסת הבסיס ובהמשך הוזל ל-130,000 שקלים.

    בשלב זה UMI אינה מוותר על מנוע ה-1.6 אשר ימשיך להיות מוצע בתצורת האצ'בק ובמחיר של 117,000 שקלים עבור רמת אבזור 'LT' או 126,000 שקלים עבור רמת אבזור 'פלטינום'.

    שברולט קרוז טורבו מגיעה אלינו עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש שמפיק 140 כ"ס, מאיץ את מכונית ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות ועד 204 קמ"ש (לעומת 13 שניות ו-185 קמ"ש בגרסת ה-1.6 ליטר). בנוסף לביצועים העדיפים גרסת הטורבו גם חסכונית ונקיה יותר כך שהיא מדורגת בדרגה 5  במדד הירוק לעומת 9 עם מנוע ה-1.6 ליטר ועל כן זוכה להטבת מס גדולה יותר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    שברולט קרוז טורבו חוזרת

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.