• Ad
  • מתיחת פנים של אמצע החיים למכונית המסוגננת ביותר בפלח הסופר-מיני לא פגעה בעיצוב החיצוני שלה, הוסיפה מנוע דיזל וארבעה צבעי גוף
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת רנו חשפה היום (ב') תמונות רשמיות ופרטים אודות מתיחת הפנים של מכונית הסופר-מיני שלה, קליאו, שמכירתה באירופה צפויה להתחיל באוקטובר, לאחר תערוכת פריז.
    רנו קליאו מתיחת פנים 2016 - 002

     

    הדור הנוכחי, הרביעי, של קליאו הוצג בשנת 2012, זאת הייתה בשעתו הסנונית שבישרה על שפת העיצוב החדשה של היצרנית הצרפתיה, ועד היום זאת מכונית הסופר מיני המסוגננת והיפה ביותר.

    למרבה המזל השינויים החיצוניים במכונית אינם עצומים ולא פוגעים בתחושה ה"נוזלת" והזורמת של המכונית, והם בעיקר מיישרים קו עם עיצוב החזית של רנו מגאן החדשה. ה"נזק" היחיד שאפשר לזהות בתמונות הרשמיות הם פנסי חזית מזווים יותר שנראים פחות טוב מהמקור.

    שדרוג העיצוב החיצוני כולל שבכה קדמית מוגדלת ומודגשת עם פגוש מנופח יותר, פנסים חדשים עם אלמנטים בטכנולוגיית LED, ומגוון של ארבעה צבעים נוספים.

     

    רנו קליאו מתיחת פנים 2016 - 001

     

    שיפורים חשובים יותר נמצאים בפנים: מתחת למכסה המנוע ובסביבת הנהג.
    קליאו המחודשת תוצע עם המהדורה החדשה של מנוע הדיזל בנפח 1.5 ליטר של הקבוצה, שמספק 110 כ"ס, וגרסה מחוזקת של מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר שמספק 120 כ"ס.

     

    רנו קליאו מתיחת פנים 2016 - 007

     

    עיצוב הפנים די דומה למקור אבל אנשי רנו מתעקשים על כך שהם משתמשים מעתה בחומרי פלסטיקה ודיפון איכותיים "אשר מוכרים מקטגוריות גדולות ויקרות יותר".

    רשימת האופציות, שלא בהכרח רלבנטית לשוק הישראלי, ארוכה יותר וכוללת למשל שלוש דרגות נפרדות למערכות מולטימדיה, וגם – בפעם הראשונה – מערכת שמע מתוצרת חברת BOSE האמריקנית.

    ערכת הבטיחות הבסיסית כוללת מעתה חיישני חניה בכל הפינות, מצלמת רוורס מקורית ומערכת חניה אוטומטית ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

     

    רנו קליאו מתיחת פנים 2016 - 005

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רנו חשפה את מתיחת הפנים של קליאו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.