• Ad
  • מגאן סדאן תיוצר בטורקיה ותוצע עם מנועי הבנזין והדיזל המוכרים לנו. שדרוג משמעותי לסביבת הנהג וככל הנראה גם לאיכות הנסיעה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רנו חשפה את מחליפתה של 'פלואנס', אחת מן המכוניות היותר מצליחות בקרב ציי הרכב בישראל בשנים האחרונות, וזו עשויה להציג קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לטיב המכונית והיכולות הדינמיות שלה.

     

    רנו מגאן סדאן 2016 - 0048

     

    פלואנס, שמיוצרת בטורקיה, תוכננה מלכתחילה כמכונית 'לואו קוסט' שמיועדת לשווקים מתפתחים בעולם, וככזאת היא הייתה פחות מושקעת מכל הבחינות ביחס לסדרת 'מגאן' של רנו.
    כעת חושפת רנו את הדור הבא של אותה מכונית ותוך כדי כך זונחת את שם הדגם 'פלואנס' ומחליפה אותו שוב ב'מגאן סדאן'.

    השינוי הדרמטי ביותר בין הדגמים הוא בפלטפורמה שעליה בנויה המכונית, והפעם כבר מדובר בפלטפורמת CMF C/D שעליה בנויים בין השאר ניסאן קשקאי ורנו קדג'אר, ניסאן פולסאר ורנו מגאן, וכן רנו אספאס, סניק, קוויד וטאליסמן.

    ההבדל העיקרי בין גרסת הסדאן החדשה לבין גרסת ההאצ'בק חמש דלתות, שהוצגה בספטמבר שעבר וייצורה החל מוקדם יותר השנה – הוא בהוספת תא מטען נפרד.
    למרות זאת, עדיין צפויים הבדלי איכות וגימור בין שני הדגמים היות שהסדאן עדיין מיועדת להימכר ב"יותר מעשרים מדינות ברחבי העולם", כדברי רנו, והכוונה בעיקר לשווקים פחות עשירים מאלה המערב אירופאים.

     

    רנו מגאן סדאן 2016 - 0050

     

    אחד המאפיינים הייחודיים למגאן סדאן החדשה, ועליו גאוותה של רנו, הוא גג זכוכית פנורמי רחב, "ייחודי לסגמנט", אשר עלול להוות בעיה לא קלה אם יוצע כסטנדרט תוך התעלמות מן השמש הישראלית הקופחת.

    כמקובל בימינו הצליחו מעצבי רנו להעלים בדרך מאד יפה ואלגנטית את החיבור בין תא המטען הנפרד לבין הקורה האחורית של המכונית, כך שהוא לא נראה כמו סרח עודף או הדבקה כלאחר יד אלא דווקא להיפך: תא המטען מעצים את העיצוב של המכונית ויוצר תחושה יוקרתית של מכונית גדולה יותר.

    מגאן סדאן תשמר את אחת התכונות החשובות והמועילות ביותר של פלואנס, שהיא בסיס גלגלים ארוך ומרחב פנימי מוביל בשורת המושבים האחורית, אולם תא המטען שלה צומצם מ-530 ליטרים בפלואנס ל-508 ליטרים בלבד.

    לשדרוג חשוב זכתה גם סביבת הנהג, הזהה כמעט לחלוטין לזו שקיימת בגרסת ההאצ'בק. זו לא רק מעוצבת בעיצוב אלגנטי, נעים ומודרני אלא בעיקר מאובזרת יותר עם לוח שעונים בסגנון של קדג'אר, עם מסך TFT צבעוני שיציע קרוב לוודאי תפריטים בעברית, ועם מסך מגע מרכזי בגודל 8.7 אינטש לטובת מערכת המולטימדיה – אשר מותקן במאונך כמו בדגמים החדשים של וולוו או בטסלה.

     

    רנו מגאן סדאן 2016 - 0044

     

    רשימת האבזור – חלקה סטנדרטי וחלקה מן הסתם בתוספת תשלום – כוללת בין השאר קישוריות למכשירים ניידים, סייען חניה, אופציה לתצוגה עילית, וכן מערכות בטיחות חשובות כמו בלימת חירום אוטונומית, התרעה מקורית מפני סטייה מנתיב הנסיעה ועוד. מוקדם כמובן לדעת האם יבואני רנו יבחרו להביא את מערכות הבטיחות המקוריות כאשר יחלו לשווק כאן את המכונית בתחילת השנה הבאה, או יעדיפו את ההתקנה המקומית הזולה יותר של מערכת מובילאיי.

    כבעבר, היצע המנועים מבוסס על מנועי בנזין ודיזל, הראשונים כוללים את מנוע ה-1.6 ליטר הבסיסי שמייצר 115 כ"ס ומחובר לתיבות הילוכים ידנית או רציפה והשני הוא הטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר שמספק 130 כ"ס ומוצע עם תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית בעלת מצמד כפול – הפעם עם שבעה יחסי העברה.

    שלושת הדיזלים שיניעו את מגאן סדאן בעולם הם שתי גרסאות של מנוע ה-1.5 ליטר שמספקות 90 כ"ס (זמין רק עם תיבה ידנית), 110 כ"ס (זמין גם עם התיבה האוטומטית-רובוטית המוכרת לנו, בעלת 6 יחסי העברה) ומנוע 1.6 ליטר שמספק 130 כ"ס אבל לא יגיע לכאן כי הוא מוצע רק עם תיבת הילוכים ידנית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רנו אומרת שלום לפלואנס ומחזירה את מגאן סדאן

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.