• Ad
  • ריצ'ארד האמונד התרסק במהלך צילומי "דה גרנד טור"

    קצת יותר מעשור לאחר שכמעט קיפח את חייו מול המצלמות, מנחה "דה גרנד טור" התרסק בנפילה מאופנוע ונפגע במהלך צילומים לתוכנית במוזמביק
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קצת יותר מעשור לאחר שכמעט קיפח את חייו במהלך צילומים ל"טופ גיר", ריצ'ארד האמונד התרסק שוב, הפעם בזמן צילומים לתוכנית "דה גראנד טור" במוזמביק.

    שלושת המנחים של טופ גיר לשעבר שהו בתחילת השבוע באזור נידח של המדינה האפריקאית לצורך צילומים לעונה השנייה של "דה גרנד טור", ובמהלכם נפל האמונד  מאופנוע ונחבט קשות בראשו ובלא מעט אזורים אחרים בגופו – כך על-פי הדיווחים.

    עוד ב-TheCar:
    הגיע לקצה המסלול: כריס אוונס פורש מ"טופ גיר"
    ג'רמי קלארקסון עשוי להשלח ל-3 שנים בכלא בארגנטינה
    צפו: כבישי הנהיגה הטובים באירופה

    בשונה מן התאונה בשנת 2006, שבה התרסק האמונד בעודו נוהג ברכב עם מנוע סילון במהירות של 488 קמ"ש ושרד בזכות פינוי מהיר לבית חולים על ידי צוות רפואי מוטס שהוזנק לזירה – הפעם התרחשה התאונה במרחק של קילומטרים רבים מכל עזרה רפואית.

    צוות ההפקה של התוכנית זינק לעזרת המנחה אשר שכב מחוסר הכרה על הכביש במשך דקות שנראו כמו נצח.

    למזלו של האמונד הפעם התרחשה התאונה במהירות נמוכה משמעותית ולכן הפגיעה בו קלה באופן ניכר. תוך שעות ספורות הצליח המנחה הבריטי לצייץ בטוויטר ל-3 מיליון עוקביו: "בדקתי את זה ואני לא מת".

    כזכור, לאחר התאונה הקודמת האמונד היה במצב של קומה במשך שבועיים, ובהמשך הצליח להתאושש, להשתקם לחלוטין, ולחזור לפעילות מלאה למרות נזק מוחי חמור שנגרם לו.

     

    לאחר היוודע דבר התאונה במוזמביק פנו עיתונאים אל ג'רמי קלארקסון, שהיה עד להתרסקות, והוא ציין שהאמונד פגע בעצמו די קשה. בהמשך, על מנת להרגיע את המעריצים הדואגים, הוא צייץ בציניות האופיינית לו: "הרופאים אומרים שריצ'ארד האמונד לא סובל מפגיעה מוחית בעקבות תאונת האופנוע שלו – בגלל שפשוט אין לו כזה".

    קלארקסון ידוע אמנם באהבתו הגדולה למכוניות ולכלים מוטוריים אחרים עם הרבה כוח אבל בשונה משני שותפיו להנחיה הוא מתעב אופנועים ואת התרבות סביבם. בעבר הוא אף פרסם מספר טורי דעה אישיים ונוקבים שבהם פירט מדוע אין הגיון לאהוב ולהחזיק כלי שלא משנה מה תעשה – הוא בסופו של דבר יהרוג אותך.

    לשמחתנו, שותפו להנחיה של התוכנית המוטורית החדשה ב"אמזון פריים", האיש שניכר בקומתו הנמוכה ובשיניו הלבנות, שרד הפעם את ההתרסקות וצפוי לחזור לפעילות מלאה ונמרצת בקרוב. זאת במסגרת צילומי העונה השנייה של "דה גרנד טור".

    ברקע, אחרי עונה צולעת של טופ גיר בניצוחו של כריס אוונס, מצולמת מהדורה מחודשת של טופ גיר בהובלת מאט לה-בלנק, רורי ריד וכריס האריס אשר בהחלט מצליחה למשוך אליה שוב מעריצים רבים.

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.