• Ad
  • ראש בראש בספורטאז': רנו קאדג'אר בישראל

    רנו קאדג'אר מושק בארץ עם תג מחיר בין אלה של ספורטאז' לטוסון וברמת אבזור גבוהה מאד
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית קבוצת רנו-ניסאן לישראל, השיקה היום (ב') את קאדג'אר – קרוסאובר קומפקטי שבנוי על פלטפורמה משותפת עם ניסאן קשקאי.

     

    רנו קאדגאר 0054

     

    קאדג'אר מוצע מעתה בישראל עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית לנוכח הכוונה של רנו לשים דגש על מנועי דיזל במטרה ליצור בידול וערך ייחודי ביחס למתחרים.

    אבל גולת הכותרת של קאדג'אר עם השקתו היא הגרסה הבסיסית שמושקת "ראש בראש" מול קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון – עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית – ותג מחיר של 140,000 ש"ח.

    מנוע הטורבו-דיזל המוכר של רנו, בנפח 1.5 ליטר, מוצע כשהוא מחובר לתיבה אוטומטית-רובוטית תמורת 145,000 ש"ח – כלומר במחיר נמוך מכל תצורת דיזל אחרת בקטגוריה.
    בעולם מוצע גם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר, ורק מנוע זה מחובר להנעה כפולה.

    רשימת מתחריו הארוכה של קאדג'אר כוללת בין השאר את ניסאן קשקאי כמו גם את מיצובישי אאוטלנדר, מאזדה CX-5, טויוטה ראב 4, הונדה CR-V, פורד קוגה וגם קרוס אוברים פחות "ג'יפוניים" כמו פיג'ו 3008 – אבל את מספר המכירות הרב ביותר בשנה האחרונה רשמו הצמד קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון שמאד קרובים אליו בממדיהם.

    כדי להתמודד מול הצמד הקוריאני מוצע קאדג'אר ברמת אבזור נדיבה, אולם הגרסה הבסיסית לא מוצעת עם מערכות סיוע לנהג מקוריות אלא עם מובילאיי בהתקנה מקומית.

    בשלוש רמות האבזור הבאות מוצעות גם התראת סטייה מנתיב הנסיעה, התראת שטחים מתים, וזיהוי תמרורים, וגם מערכת המולטימדיה המקורית, עם מסך מגע בגודל 7 אינטש ובקרת אקלים.

    מחירי גרסאות האבזור הגבוהות יותר, למנוע הטורבו-בנזין – הן בין 145 ל-153 אלף ש"ח, ולמנוע הדיזל בין 150 ל-158 אלף ש"ח.

    קאדג'אר מחליף בישראל את 'קוליאוס' שנמכר אצלנו בין שנות הדגם 2008 ל-2014 אולם ללא הצלחה מסחרית יתרה. קוליאוס אמנם נשא את הסמל של רנו אולם יוצר על-ידי סאמסונג בקוריאה, והעיצוב שלו היה פחות מוצלח מאשר אלה של רוב מתחריו.

    קאדג'אר, שמיוצר בספרד, בנוי על הפלטפורמה המודולרית החדשה של רנו-ניסאן, CMF, אשר עליה בנויים בין השאר גם קשקאי ו'אקס-טרייל' הגדול ממנו, ועליה הוצג לאחרונה (בתערוכת בייג'ין) הקרוס אובר הגדול של רנו אשר ישחזר את שמו של קוליאוס. עם זאת, בשלב זה לא צפוי ייבוא של קוליאוס לישראל.

    ענת כחלון, מנהלת חטיבת רנו בישראל, מעריכה שקאדג'אר יכול היה למכור "הרבה אלפים" אולם המכירות בפועל יוגבלו על ידי הקצאה מצומצמת מידי שרנו מייעדת לשוק הישראלי.

     

    רנו קאדגאר 0053

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.