• Ad
  • ראם 2500

    ראם 2500 בדרך לישראל

    מכשירי תנועה מתכננת להרחיב את היצע הטנדרים שלה בישראל עם יבוא ראם 2500 - אח קטן במעט ל-3500 המוכר. גם ראם 2500 יוכר בארץ כמשאית ועל כן צפוי לזכות מהקלות המס. המחיר יעמוד על 210,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי שנים של דריכה במקום נראה ששוק הטנדרים הישראלי מתחמם. מכשירי תנועה בוחנת את יבוא ראם 2500 – טנדר בינוני במונחים אמריקנים שישווק מול רבי המכר הקוריאנים ויפנים המעט קטנים יותר. הקלף של מכשירי תנועה הוא תג מחיר אטרקטיבי של 210,000 שקלים.

    לטענת מכשירי תנועה לא כל לקוחותיהם מנצלים את יכולותיו של ראם 3500. רבים מאותם לקוחות אומרים שהם רוצים להישאר עם המותג אבל היו יכולים להסתפק בביצועי גרירה והעמסה נמוכים יותר. לדברי היבואנית ראם 2500 עונה על דרישות הלקוחות וזאת מבלי לאבד את ההכרה הישראלית כמשאית והקלות המס הנלוות להגדרה.

    https://www.youtube.com/watch?v=vaOQtl1k8Dc

    הדור הנוכחי והרביעי במספר של ראם החל את דרכו בשנת 2008 כדודג' ראם. הטנדר הוצג בתערוכת דטרויט בינואר אותה שנה כאשר השיווק בשוק האמריקני החל בספטמבר עם דגם 1500 – הטנדר הקטן בסדרה המקביל ל-D מקס למשל. במהלך 2009 הוצגו בזה אחר זה שאר נציגי המשפחה מ-2500 ועד 5500 כאשר האחרון הוא למעשה משאית לכל דבר ועניין. בשנת 2011 החליטו בדודג' להפוך את ראם לחטיבה נפרדת ומאז הטנדר נקרא ראם בשילוב המספור המתאר את גודלו בהיררכיה המשפחתית.

    משפחת ראם עברה מתיחת פנים בשנת 2013 שעיקרה שינויים קוסמטיים, תוספת אבזור, עדכון חלק מהמנועים והוספה לחלק מהגרסאות תיבה אוטומטית חדשה בת שמונה הילוכים של ZF (כמו שיש בג'יפ גרנד צ'רוקי למשל).

    בשנת 2014 עברה המשפחה עדכון נוסף שעיקרה הוספת מנוע טורבו-דיזל V6 חדש עבור ראם 1500 (הקטן שבמשפחה), והחלפת המתלה האחורי בראם 2500 מקפיץ עלים לרב חיבורי.

    https://www.youtube.com/watch?v=IcY91Sugyi8

    ראם 2500 אמנם קטן מאחיו הגדול 3500 שנמצא בארץ מאוקטובר 2010, אבל הוא מספיק כבד בשביל להגדירו בישראל כמשאית (מעל 3,500 ק"ג). המשמעות היא שראם 2500 יזכה את בעליו לפטור מלא של מע"מ.

    מחירו צפוי להיות אטרקטיבי ולעמוד על 210,000 שקלים – זול ממרבית מתחריו הקוריאנים והיפנים כמו איסוזו D מקס – הטנדר הנמכר בסגמנט – שמחירו הנמוך ביותר בגרסתו האוטומטי עומד על 232,000 שקלים.

    אם זאת אין לראם 2500 מנוע דיזל קטן כמו למתחריו הישירים, אלא רק את המנוע הגדול המוכר מראם 3500: טורבו-דיזל בנפח 6.7 ליטר (370 כ"ס) של קמינס. לעת עתה רק ל-1500 – הטנדר הקטן בסדרה – יש מנוע דיזל קטן יותר, אבל היות והוא לא יוגדר אצלנו כמשאית הוא לא ייובא בשלב זה.

    ראם 2500 מגיע אלינו בתקופת פריחה. לפני כשנה הגיע לישראל פורד F150 – הטנדר הנמכר ביותר בעולם – באמצעות חברת גזפרו המייבאת את הטנדר ביבוא מקביל כזרוע של אלון מוטורס. לפני כחודשיים הצטרף טויוטה טאקומה להיצע הישראלי ועל הפרק נמצא גם ניסאן טיטאן – טנדר מעט גדול יותר שיתחרה בראם 3500.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.