• Ad
  • ניסאן רוג

    קרסו בוחנת את שיווק ניסאן רוג' בישראל

    יבואנית ניסאן לישראל מבקשת להרחיב את היצע הקרוס-אוברים שלה ולהשיג גמישות רבה יותר לשערי מטבע משתנים. על הכוונת: ניסאן רוג' - הגרסה האמריקנית של-X טרייל האירופי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן, בוחנת את האפשרות לשווק בישראל את ניסאן רוג' (Rogue) – קרוסאובר תאום ל-X טרייל האירופי. רוג' משווק בעיקר בשוק הצפון אמריקני, ומוצע אך ורק עם מנוע הבנזין הארבעה-צילינדרי בנפח 2.5 ליטר, שהוא המנוע הגדול בהיצע של X טרייל באירופה.

    זוג התאומים X טרייל ורוג' הוצגו זה לצד זה בתערוכת פרנקפורט 2013, והם למעשה אותה מכונית – גרסה מוארכת לקשקאי – עם אופציה לשבעה מושבים.

    ממדי השניים כמעט זהים: אורך של 464 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ, גובה של 171 ס"מ ובסיס גלגלים של 271 ס"מ. וכך גם תא הנוסעים, גימור הפנים ורשימת האבזור.

    ההבדלים ביניהם הם הייעוד והכיול. בעוד ש-X טרייל מיועד לשוק האירופי, רוג' מיועד לשוק הצפון אמריקני ועל כן מציע כיול רך יותר של המתלים, ומיוצר רק עם המנוע הגדול יותר בהיצע הדגם.

    X טרייל מוצע בעולם עם שלושה מנועים: בנזין בנפח 2.0 ליטר (143 כ"ס) בשילוב לתיבה ידנית, בנזין 2.5 ליטר (170 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית רציפה וטורבו-דיזל 1.6 ליטר (130 כ"ס) בשילוב תיבה אוטומטית רציפה. רוג' מוצע, כאמור, רק עם מנוע ה-2.5 ליטר שמחובר לתיבה אוטומטית רציפה (CVTׂ).

    חברת קרסו, שמייבאת גם את דגמי רנו וגם ניסאן, מתכננת להמשיך ולרכב על גל הדיזל אותו החלה עם הפלואנס לפני כשנתיים, ולהשיק במחצית השניה של השנה את ניסאן X טרייל רק עם מנוע דיזל, לפחות בשלב ראשון.

    זהו מנוע שמניע גם את ניסאן קשקאי החדש, שכבר משווק בישראל. רעיון הייבוא של רוג' עדיין נמצא בבחינה, אבל אם אכן יגיע אלינו הוא ימוצב בחלק הגבוה והיקר יותר בסגמנט הקרוסאוברים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.