• Ad
  • לראשונה זוכה מכונית סינית לציון המרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופאים. גם קיה קארנס החדש נבחן והשיג את הציון המרבי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פרוייקט EURO-NCAP, המשותף לשבעה גופים ממשלתיים וחוץ-ממשלתיים באירופה, פרסם היום תוצאות לשתי מכוניות חדשות: קורוס 3 וקיה קארנס.

    יצרנית הרכב הסינית קורוס (Qoros), מיזם משותף ליצרנית הרכב הסינית צ'רי אשר בו משקיעה גם 'החברה לישראל, השיגה הישג מרשים: פרוייקט הבטיחות האירופי EURO-NCAP, העניק למכונית המשפחתית 'קורוס 3', את הציון המרבי של 5 כוכבי בטיחות, מה שהופך אותה לסינית הראשונה שמקבלת ציון כזה.

    עד עתה קיבלו יצרניות סיניות שונות ציונים בינוניים עד גרועים מאד במבחני ריסוק מערביים, עובדה שגרמה לממשלת סין להטיל על יצרני הרכב השונים חובת התמקדות בשיפור תחום הבטיחות.

    תוצאות גרועות במבחני ריסוק מערביים הן בין הסיבות לדחיית השיווק של רבים מן המותגים הסינים במדינות המערב. הצלחתה של קורוס, בהנחה שהיא מהווה סנונית ראשונה, עשויה לשנות תמונה זו.

    בסיכום המבחן מציינים אנשי EURO-NCAP שקורוס 3 הפגינה ביצועים טובים גם במבחן המדמה התנגשות חזיתית וגם במבחן המדמה התנגשות צד. לדבריהם, בשני המקרים נותר תא הנוסעים שלם באופן שצופה הגנה טובה על כל הנוסעים – מבוגרים במושבים הקדמיים וילדים ותינוקות במושבי בטיחות מאחור. גם בסעיף "צליפת שוט" – פגיעה צווארית שנגרמת בעת פגיעה במכונית מאחור, נחזתה רמת הגנה טובה.  במבחן המדמה פגיעת צד של עמוד קיבלה המכוניות ציון "סביר" בלבד.

    בסעיף צמצום הפגיעה בהולכי רגל בעת תאונה, ובסעיף האבזור הבטיחותי זכתה המכונית לציונים גבוהים.

    כותרת משנה: קיה קארנס

    גם קיה קארנס החדש השיג  את הציון המרבי של 5 כוכבי בטיחות. אנשי EURO-NCAP מציינים שבתאונה המדמה פגיעה חזיתית ובתאונה המדמה פגיעת צד מעניק קארנס החדש הגנה ראויה לכל הנוסעים. עם זאת,  בעת פגיעת צד ההגנה החזויה לצלעות הנוסעים היא "גבולית", וראשו של ילד עלול להיפגע מחלקים שונים בתוך תא הנוסעים.

    בסעיף הקטנת הפגיעה בהולכי רגל זכה קארנס בציון כללי בינוני עם ציון "טוב" עבור רגלי הנפגע ו"סביר" עבור אגן הנפגע. בסעיף אבזור בטיחותי זכה הקארנס לציון גבוה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קורוס 3, המשפחתית הסינית, זוכה לציון המרבי ב- Euro-NCAP

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.