• Ad
  • קבוצת ב.מ.וו. מקימה "משרד טכנולוגי" בתל אביב

    החוליה הטכנולוגית של ב.מ.וו. היא אחת מתוך חמש שהחברה פיזרה ברחבי העולם. תתחיל לפעול במחצית השנה הנוכחית.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    גם קבוצת ב.מ.וו, אחת הראשונות מבין יצרניות הרכב שנהנו מן הטכנולוגיה של 'מובילאיי', מעוניינת בטכנולוגיה ישראלית, והיא מצטרפת כעת אל מרצדס, רנו-ניסאן, קבוצת פולקסווגן, וולוו, הונדה ויצרניות רכב נוספות ומקימה "משרד טכנולוגי" בתל-אביב.

     

     

     

    בהודעה שפרסמה היום קבוצת ב.מ.וו. היא מכריזה על הקמת מעין "חוליית פיקוד קדמית" טכנולוגית בעיר תל-אביב, שאותה היא מכנה "מרכז סצנת חברות ההזנק של המדינה", ועל כוונתה לשתף פעולה עם יזמויות פרטיות ועם מוסדות מחקר אקדמאים. "קבוצת ב.מ.וו. משתפת פעולה עם חברות ישראליות מתחומי הטכנולוגיה השונים מזה מספר שנים", אומרים הגרמנים, "והיום החברה הודיעה על פתיחתו של משרד לטכנולוגיה בישראל". קלאוס פרוהיך, חבר הנהלת ב.מ.וו, מצוטט בהודעה לעיתונות של החברה כאומר ש"בתל אביב יש את אחת הסצינות המהירות בעולם, במיוחד בתחומים החשובים לעתיד שלנו כגון נהיגה אוטונומית וקישוריות. באמצעות הקמת נציגות בתל אביב נשיג גישה מהירה יותר אל המגמות ולטכנולוגיות הרלוונטיות, בין אם מדובר בחברות סטארט-אפ או אוניברסיטאות".

    אנשי ב.מ.וו. מצהירים שהמשרד שלהם ייפתח עד לאמצע שנה זאת, ויכלול "צוות קטן וזריז" של מומחים מתחומים שונים אשר "ישתלב באופן אינטנסיבי עם חברות סטארט-אפ מקומיות, יעריך ויוביל קדימה מגמות רלוונטיות, טכנולוגיות וחידושים".

    נוסף לכ-20 מרכזי מחקר ופיתוח עצמאיים שקבוצת ב.מ.וו. מפעילה בשמונה מדינות ברחבי העולם יש לה כיום ארבע נציגויות דומות לזאת שתיפתח בתל-אביב, והן ממוקמות בארה"ב, סין, יפן ובדרום קוריאה, כלומר בארבע מעצמות טכנולוגיות אדירות שבכולן יש תעשיית רכב עצומה ומשגשגת. משרד הטכנולוגיה התל-אביבי יהיה החמישי למניין זה, והוא ידווח ישירות למרכז המחקר והפיתוח של ב.מ.וו. במינכן, גרמניה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.