• Ad
  • צ'רי הושקה בישראל עם שלושה קרוסאוברים
    יצרנית הרכב הסינית משגרת שלושה דגמים בול למרכז שוק הרכב הישראלי. המחירים נוחים יחסית, רמת האבזור מאד גבוהה, וכדי להרגיע את החשש מן המיצוב והמיתוג הלא ידועים מוצעות 5 שנות אחריות או עד 150,000 קילומטרים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרנית הרכב הסינית צ'רי הושקה היום (ג') באופן רשמי בישראל על-ידי הנציגה הישראלית שלה, חברת קרסו מוטורס, ובקנה שלה שלושה קרוסאוברים אופנתיים והבטחה למלאי לא מוגבל של כלי רכב.

     

    צ'רי הושקה בישראל עם שלושה קרוסאוברים

     

    שלושת הקרוסאוברים יתמודדו בשלוש הקטגוריות החמות ביותר בשוק הרכב הישראלי והעולמי כיום, קטגוריית המיני-קרוסאוברים (ע"ע סיאט ארונה / טויוטה C-HR) שבה יתמודד צ'רי FX, קטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים (ע"ע קיה ספורטאז' / סקודה קארוק) שבה יתמודד 'טיגו 7', וקטגוריית הקרוסאוברים הגדולים (ע"ע מיצובישי אאוטלנדר / סקודה קודיאק) שבה יתמודד 'טיגו 8'.

    שלושת הקרוסאוברים מוצעים בישראל עם רמת אבזור מאד נדיבה כבר ברמות הבסיס שלהם, ובמחירים אטרקטיביים ביחס לקטגוריות שבהן הם מתמודדים, והמכשול הראשון שלהם הוא המיתוג הנעלם עדיין של יצרנית סינית חדשה בשוק הישראלי.

    כל הכלים מונעים באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר שמספק 186 כוחות סוס ו-28 קג"מ של מומנט, והוא מחובר לתיבת הילוכים רובוטית עם 7 יחסי העברה. אנשי צ'רי אומרים שגם המנוע וגם תיבת ההילוכים פותחו על-ידם באופן עצמאי כלומר שהם לא מבוססים על ידע זר, אבל כדי להרגיע כל חשש הם מתחייבים לחמש שנות אחריות מלאה או עד 150,000 קילומטרים.

    דגם FX מוצע בשלוש רמות אבזור. מחירו מתחיל ב-140,000 שקלים ומאמיר עד 150,000 שקלים. הדגם ה"משפחתי", טיגו 7', מוצע בשתי רמות אבזור אך לא ברור מי יבחר ברמה הבסיסית לנוכח העובדה שהרמה המאובזרת עולה 156,000 שקלים, רק 1,000 שקלים יותר ממחיר הגרסה הבסיסית.

     

    צ'רי הושקה בישראל עם שלושה קרוסאוברים

     

    ה"שפן" בכובע של צ'רי בעת ההשקה הוא דגם 'טיגו 8', שמציע שורת מושבים שלישית ושבעה מושבים, ובעשותו כך נכנס לא רק לנישה שממילא יש בה מעט מאד מתחרים אלא גם ל"אין תחרות" מבחינה זאת שלרוב המתמודדים הבודדים אין כמעט מלאי וזמני ההמתנה ארוכים. מכל מקום, 'טיגו 8' מוצע בשתי רמות אבזור כשהפחות יקרה עולה 168,000 שקלים והמאובזרת יותר עולה 180,000 שקלים.

    צ'רי "לקחה את הזמן שלה" עד שבחרה את הנציגה הנוכחית שלה בישראל, ובהתחשב בכך שזאת אחת מיצרניות הרכב הראשונות שייצאו מכוניות מסין היא מגיעה אלינו קצת באחור: הגל הראשון של יצרניות סיניות חדשות כבר מאחורינו (אך לפנינו צפוי גל גדול יותר שמתחיל כעת). כאמור, אנשי קרסו מוטורס אומרים שהם והיצרנית ערוכים לספק כל ביקוש שיהיה לדגמים השונים, ולהערכת אמיר בלכר – מנהל חטיבת צ'רי בקרסו מוטורס, בשנה ראשונה מלאה יעלו על כבישי ישראל בין 8,000 ל-10,000 יחידות משלושת הדגמים האלה.

    קרסו מוטורס חנכה כבר אולם תצוגה מרכזי אחד בשורק, בין ראשל"צ לפלמחים, ועוד השבוע תיפתחנה תצוגות "פופ-אפ" בירושלים, תל-אביב, חיפה ובאר שבע שבהן יוצגו שלושת הדגמים החדשים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צ'רי הסינית הושקה בישראל עם שלושה קרוסאוברים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.