• Ad
  • סרטוני הדריפטינג כבשו בשנים האחרונות את הרשת וסיפקו הרבה השראה לחובבי שריפת צמיגים בעולם האמיתי. זו הייתה כנראה גם הסיבה שגרמה לתושבת צפון קרוליינה לקחת את הרכב שלה ולשחק אותה קן בלוק בצומת סואן
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סרטוני דריפטינג הפכו בשנים האחרונות לדבר הלוהט ביותר בקרב חובבי המוטוריקה באתרי הצפיה ברשת. הסרטונים המעושנים של קן בלוק, ווהן גיטין ג'וניור, טראוויס פסטרנה ואחרים הפכו אותם לכוכבים של ממש גם בעולם האמיתי ואת הדריפטינג לאחד מענפי הספורט המוטורי הפופולריים ביותר.

    עשרות מיליוני צפיות לכל סרטון דריפטינג שהצליח לעורר באזז הביאו צופים נלהבים להעלות גרסאות משלהם לסרטוני הג'ימקאנה – אחדות מהן מרשימות ומושקעות מאוד הן מבחינת כישורי הכשכוש בזנב של האוחזים בהגה והן מבחינת איכויות הצילום וההפקה, אך רובן, איך נאמר זאת בעדינות, קצת פחות מרשימות ותחת כותרות מפוצצות כמו "אפיק דריפט" או "סרטון הדריפטינג הכי מדהים בעולם" חשפו יכולות נהיגה בסיסיות למדי וצילומים רועדים במצלמת סמארטפון.
    בכל מקרה, כדי לזכות בתהילה צריך להשקיע מאמצים, זיעה וצמיגים באימונים באיזה מגרש חניה צדדי או כיכר נטושה.

    521793לא לגמרי ברור אם ההחלטה להתמקצע בתחום הדריפטינג היא שהביאה תושבת צפון קרוליינה לנסות שוב ושוב לעשות דונאטס (סיבובים של 360 מעלות) באותו מקום עם ברכב שלה, אך אותה רד-נקית עבת בשר שככל הנראה השתמשה בחומר משנה תודעה כלשהו תוך כדי צפיה במרתון של סרטונים על הצד, יצאה לצומת הקרוב למקום מגוריה ולמרות התנועה הכבדה במקום החלה להסתובב שוב ושוב בתקווה לשחזר את ביצועיו של קן בלוק ושאר כוכבי הרשת.
    למרות הכוונות הטובות, כישורי נהיגה קצת פחות חדים, תנועה כבדה ובחירה מוטעית ברכב עם הנעה קדמית לא אפשרו לה לכשכש כמו שצריך בזנב ולהעלות עשן.

    עוברים ושבים המומים מיהרו להזמין את המשטרה, אך גם כשניידת הגיעה לזירה חובבת הדונטאס המקומית המשיכה בשלה, כמנהג דריפטרים נופפה בידה מחוץ לחלון, התחמקה מהניידת שנסיתה לעצור אותה ולבסוף אף התנגשה בה ובעוד כמה רכבים תמימים.

    בשלב זה ולנוכח אנקת הצמיגים הקדמיים בתת היגוי, לשוטרים כנראה נמאס מהניסיונות הכושלים של הגברת לבצע דריפט כהלכתו והם החליטו לסיים את החגיגה על ידי דחיפה לא אלגנטית של הפורד פיוז'ן לתעלה בצד הדרך.

    עדיין לא ברור באיזה סעיפים בדיוק תואשם הגברת והאם היא באמת נהגה תחת השפעה, אבל בכל מקרה נראה שבזמן הקרוב לפחות היא תצטרך להסתפק בסיבובים רגליים בחצר הכלא.

    521795

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צפו: עצרה את התנועה וניסתה לחקות את קן בלוק

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.